Zwolle = Sassendonk, deel 1   9 comments

Tijdens de carnaval heet Zwolle Sassendonk en is de sleutel van de stad overgedragen aan de stadsprins.
Zelf heb ik niets met carnaval maar ik vind het wel leuk om er foto’s van te maken en dus ben ik met Gerda foto’s gaan maken bij het opstellen van de optocht.
De laatste jaren was ik hiertoe niet in de gelegenheid dus het was leuk om hier weer eens bij te zijn.
Ik blijf me verbazen over de creativiteit van de thema’s en de uitdossingen.
Uit alle hoeken en gaten komen de deelnemers aan, meestal lopend maar soms ook op de fiets.

***

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

Posted maart 2, 2014 by Ank Pot in Carnaval, Evenementen, Mensen

Tagged with , ,

9 responses to “Zwolle = Sassendonk, deel 1

Subscribe to comments with RSS.

  1. Wat leuk allemaal! Jip en Janneke zijn bijzonder leuk. Ben zelf niet geweest.

  2. Ook al heb je er niets mee, het levert wel weer een mooie serie op – ik moet bij sommige afbeeldingen wel even (glim)lachen.

  3. Er zitten heel mooie creaties tussen Ank. Niet iedereen lijkt het leuk te vinden, dan al op de foto ‘te moeten’.
    De trek-engelse-drop-spekkies-harmonica’s én de Jip en Janneke’s strijden -voor mij- om de eerste plaats.
    Ben benieuwd naar het vervolg. Fijne zondag. Gr Jan W

  4. Was leuk om te doen Ank. Grappig ziet het er allemaal uit.

  5. Sinds een aantal jaren ga ik weer geregeld kijken naar de diverse optochten. En dan vooral om te fotograferen, want carnaval vieren doe ik al heel lang niet meer! Vanmiddag is het optocht in Tilburg ofwel Kruikenstad. De zon schijnt nu dus boffen ze met het weer.
    Gezellige serie en veel foto’s met een glimlach hoewel ik wel veel mensen zie die heel ernstig kijken!
    Groetjes en tot deel 2.

  6. Geweldig is Takkie 🙂
    Die kleine steelt toch echt de show
    De harmonicamannen en eigenlijk zijn ze allemaal leuk.

  7. Leuk om te zien, hoe het carnaval lééft in Zwolle.
    De Jip en Jannekes gaan met de eer strijken, hoewel ik ook veel bewondering heb voor de andere creaties.
    Wat zijn de mensen toch creatief, hè?

  8. Super en idd verbazingwekkend hoe creatief de mensen zijn. Ik heb weer volop genoten van je beide series Ank, knap fotowerk !
    gr. Truus

  9. Wat ontzettend leuk al die verklede mensen en iedereen heeft plezier.
    ik mag dit soort optochten dan ook graag zien :_)
    Er zittenw erkelijk hele mooie en heldere platen tussen en je kan zien dat
    het genieten is daar. Heel mooi Ank.

    Groetjes, Helma

Geef een reactie

