Dokkum, deel 1   9 comments

Het is al weer een aantal weken geleden, om precies te zijn op 19 februari, dat ik met Ria een dagje Dokkum heb gedaan.
Dokkum is één van de Friese Elfsteden gelegen aan de Dokkumer Ee waar langs het water bankjes staan in de vorm van een Friese doorloper.
We hadden in eerste instantie prachtig weer en we hebben zoals gewoonlijk weer van alles gefotografeerd.

Wordt vervolgd

***

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

9 responses to “Dokkum, deel 1

Subscribe to comments with RSS.

  1. Genoeg te fotograferen Ank.
    Jullie hebben weer prachtige details vastgelegd!
    Supermooi serie ….
    Groetjes

  2. Genot om naar te kijken, Ank!
    Een hele mooie serie…
    Lieve weekend groetjes, Anna

  3. Mooie plaats Dokkum. Deze serie is prachtig Ank!

  4. ben geen echte liefhebber van stadsfotografie, maar de foto met dat bruggetje (nr 10) vind ik geweldig!
    wat een dieptewerking. heel gaaf!
    groetjes Nathalie

  5. Mooie serie Ank, details blijken er weer genoeg te zijn voor je.
    De vergulde hand zette me aan het zoeken,
    deze staat voor Han(t)sma Bier en niet voor scheerzeep, weer wat geleerd!.
    Geniet van het weekend. Gr Jan W

  6. Echt een prachtige serie met veel oog voor detail Ank.
    Dat bankje had ik nog nooit gezien en is dan ook best uniek te noemen (dat bankje dan hé).
    Mooie geveltjes, bruggen en de details daarvan. Heerlijk.
    Ben benieuw naar het vervolg🙂

    Groetjes, Helma

  7. Ja, wat vliegt de tijd!! We zitten al zo weer een maand verder. Tijd voor een volgend uitstapje🙂
    Ik moet de serie ook maar eens vervolgen, want het was een superdagje daar in Dokkum.
    Je hebt weer andere dingen gefotografeerd dan ik….leuk!
    Foto 10 is inderdaad een hele mooie.
    Fijne zondag!

  8. Zo Ank, het lijkt wel een folder van de VVV, maar dan mooier.
    Van de eerste foto kan zo een ansichtkaart gemaakt worden. Wat een practhige foto is dat.
    Verder knalt voor mij nummer 10 eruit.
    Geniaal standpunt en uitsnede.

    Groetjes,
    René

  9. Deel 1 spreekt mij meer aan dan deel 2 Ank
    Prachtige plekjes en compositie, geweldig mooi serie van dit prachtige stadje Dokkum

    Groeten, Bram

Geef een reactie

