Dokkum, slot   8 comments

In dit laatste deel over Dokkum wil ik even reclame maken voor Lunchroom De Koffiepot.
Wat een vriendelijke mensen die werkelijk niets te veel is voor hun klanten.
Bovendien is het er goed toeven en heerlijk eten en drinken!
Verder heb ik wat collages gemaakt (met helaas de verkeerde achtergrondkleur) van de mooiste gevelstenen en wat snijramen en deurkloppers.
Van alles was er nog veel meer te bewonderen.
Tot slot nog een paar avondfoto’s.

***

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

8 responses to “Dokkum, slot

Subscribe to comments with RSS.

  1. Een supermooie serie, mooie details en sfeervolle avondopnames. Wat leuk dat je reclame maakt voor De Koffiepot, ik heb vorig jaar een cursus ‘klantvriendelijkheid’ gevolgd, dit bedrijf zou dan een heel goed voorbeeld zijn!

  2. Prachtige foto’s Ank. Van gevel- tot grafsteen, van deur- tot raam- en kraanelement.
    Maar de mooisten vind ik de avondserie, prachtig van kleur én sfeer!! Helemaal TOP!!
    Gr Jan W

  3. Mooie serie en prachtig die collages van al die ornamenten. Die avond foto’s vind ik ook het mooist, vooral die met spiegeling in de gracht.

  4. Krijg meteen zin om een stadje te bezoeken🙂
    Wat zijn je collages ook leuk.
    Maar je avondserie is TOP geworden.

  5. heel mooie afsluiting van je serie over Dokum, mocht ik er ooit eens komen zal ik zeker de Koffiepot opzoeken
    maar ook de mooie plekjes die je in dit verslag hebt laten zien, een betere reclame kan Dokkum niet krijgen

  6. Ank POT, de KoffiePOT allemaal TOP:-)

  7. Wat een geweldige serie Ank en wat leuk dat je de koffiepot noemt.
    Vorig jaar zijn wij daar geweest en het is werkelijk een hele gezellige winkel🙂
    Je foto’s vind ik echt supermooi met al die mooie gevelstenen maar ook alle details die je laat zien van
    de zereken, ramen en andere schitterende objecten. Oog voor details heb je zeer zeker .
    De avondfotografie is ook prachtig om te zien.
    Complimenten voor dit blog.

    Grotjes, Helma

  8. Dank zij jou heb ik al een heel stukje van Nederland leren kennen. Je hebt oog voor detail en weet de sfeer heel goed weer te geven Ank ! Mooie reeks !

Geef een reactie

