Nesteldrang, deel 2   8 comments

Vandaag zijn de Musjes aan de beurt.
De Mussen zijn niet zo kieskeurig in welke haren ze pakken, zij gaan meestal voor veel, TE veel als je het mij vraagt want het meeste laten ze weer vallen.
Ik zou hun nestjes wel eens willen zien, die moeten wel erg zacht en comfortabel zijn.

***

*

*

*

*

*

*

*

Posted april 1, 2014 by Ank Pot in Vogels

Tagged with , , ,

8 responses to “Nesteldrang, deel 2

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ik zie het al…ook dit is een nieuwe soort: De Baardmus🙂
    Het is een komisch gezicht, vooral foto 5!
    Die voelt zich echt betrapt.

  2. Het is gewoon een schitterend gezicht en knap gefotografeerd, Ank!
    Ik doe het met hondenharen en de mezen zijn er hier ook druk mee…😀
    Leuk hoor!
    Lieve groetjes, Anna

  3. Een goed gebruik om de haren te bewaren. Leuke foto’s.

  4. Top Ank, sommigen lijken voor sinterklaas te oefenen…..
    Ik ga ook voor foto 5, prachtige uitdrukking!!
    Gr Jan W

  5. hahaha, grappig idd: baardmussen😀
    prachtige foto’s weer Ank!
    groetjes Nathalie

  6. Geweldige serie weer….foto 5 is gewoon hilarisch…..sinterklaas in spĂ© !
    Oh….ik ben niet de enige die dat dacht🙂

  7. Hihi…. echt geweldig om te zien Ank🙂
    En ja, zou leuk zijn om zo’n nestje eens te zien.
    In mijn koolmezenhok zie ik het pas als ze het nest verlaten.

    Groetjes, helma

  8. Die moeten hier in de buurt ook weer zitten, want gisteren ineens een koppetje heggemussen. Normaal komt die alleen, maar nu zaten ze elkaar achterna in de tuin!
    Leuk gevonden baardmussen! Maar heel mooie serie weer.
    Groetjes

Geef een reactie

