Dierenpark Emmen, Pelikanen   11 comments

Vandaag zijn de Pelikanen aan de beurt.
Prachtige kleuren hebben ze en ze laten zich heel goed fotograferen.
De foto’s spreken voor zich.

***

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

Posted april 5, 2014 by Ank Pot in Dierentuin, Vogels

Tagged with , ,

11 responses to “Dierenpark Emmen, Pelikanen

Subscribe to comments with RSS.

  1. Heel mooi. Zijn ook schitterende vogels

  2. Foto twee vind ik het mooist. Foto vijf: “Zei u wat”? Goed geschoten :

  3. Heel mooi, Ank!
    Wat een heerlijke zachte kleuren hebben ze hè… ik ga helemaal voor de verlegen pelikaan nr. 14…😉
    Die anderen zijn ook heel mooi hoor maar voor mij springt die eruit. :-))
    Fijne zondag en lieve groetjes, Anna

  4. Schitterende serie Ank. Prachtige kleuren en scherpte.
    Het was zeker veel draaien en meten, om dát er op te zetten wat je wilde??
    Gr Jan W

  5. Dat viel wel mee Jan, je kunt in Emmen gemakkelijk om de Pelikanen heen lopen, dat scheelt een boel.

  6. Wat een pracht van een reeks is dit geworden, keek welke ik de mooiste vond, maar….ik kon geen keuze maken, ze zijn allemaal even mooi

  7. hele mooie serie van een fotogenieke vogel Ank!
    lastig om een favoriet aan te wijzen deze keer haha😉
    ik ga voor nr 10 (hij staat daar zo zielig uit te druipen) en 14 (gewoon supermooi!).
    groetjes Nathalie

  8. Geweldig mooie foto’s heb je geschoten! Allemaal even mooi.
    Groetjes

  9. Ik vind foto 8 heel mooi, vanwege de prachtige kleuren.

  10. Hai Ank,

    Prachtige roze pelikanen en opvallend goed in de veren voor in gevangschap gehouden vogels.
    Heel mooi die zachtroze kleuren en vooral de uitstekende scherpte op de dieren.
    Wat ik vooral zo waardeer in deze serie is de wijze van belichten, zodat je van die mooie donkere achtergronden hebt gecreërd.
    Top gedaan.

    Groetjes,
    René

  11. Wow… hier zitten werkelijk juweeltjes tussen Ank.
    De portretjes zijn sowieso schitterend om te zien.
    Prachtgie kleuren en mooi hedler. ook die ene met de weerspiegeling
    is een prachtige plaat. Dit is echt wel behoorlijk geneiten.
    Complimenten.

    Groetjes, Helma

Geef een reactie

