Dierenpark Emmen, Tropische vlinders -2   7 comments

We gaan weer verder met de tropische vlinders.
Ook een paar foto’s genomen in de poppenkast van poppen en rupsen.
Als laatste twee foto’s van de Uilvlinder, één keer met de vleugels dicht en één keer met de vleugels open en dan kun je zien hoe mooi blauw hij is.
Meestal zie je dat blauw alleen als ze rondfladderen en als ze stilzitten gaan dan de vleugels meteen dicht.

***

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

Posted april 12, 2014 by Ank Pot in Dierentuin, Insecten e.d.

Tagged with , , , ,

7 responses to “Dierenpark Emmen, Tropische vlinders -2

Subscribe to comments with RSS.

  1. Gave serie Ank. De blauwe vlinder is moeilijk ‘te vangen’ met open vleugels.
    * leuke dag gehad in de Orchideeën Hoeve. Het is mij ook gelukt de blauwe vlinder op de foto te krijgen.

  2. Het lijkt wel of de vlinders zich in deze serie meer tonen. Het kijkt ook rustiger, nou ja, als je begrijpt wat ik bedoel….
    ‘k Vind het in ieder geval een mooie serie, die rups met de kleine handjes is super!
    Gr Jan W

  3. Mooie serie Ank. We moeten ook maar weer eens op pad hè.
    Groetjes Gerda

  4. Leuk he zo’n tropische vlinderkas ( op de warmte na dan). Mooie soorten, ik zie toch andere vlinders als ik laatst in Blijdorp in de vlinderkas heb gefotografeerd. Mooi vastgelegd allemaal. Mooi dat je die grote vlinder met de blauwe vleugels zo hebt, met open vleugels.

    groetjes Ghita

  5. Heel mooi en heel bijzonder, Ank!
    Pracht van een serie…
    Lieve groetjes, Anna

  6. Wat een bijzondere serie weer en foto 8, 9, en 10 springen er voor mij uit…super om met je mee te mogen kijken.

  7. Prachtige serie Ank en de poppen mogen er ook zijn.
    Op de 2e foto staat een vlinder die ik echt nog nooit had gezien.
    Wat een mooitje en wat een leuke kleuren.
    Heerlijk al deze vlinders.
    Sorry voor mijn late reactie maar ik had de afgelopen week totaal geen internet,
    kon alleen emt mijn telelfoon af en toe een google+ geven hier en daar.

    Heel fijn Paasweekend.
    Groejtes, Helma

Geef een reactie

