Roodborst in bad   13 comments

Het zijn geen kwalitatief hoogstaande foto’s maar ze zijn wel heel leuk om te zien vind ik.
Vandaar dat ik ze op mijn blog vertoon.
De hele winter heb ik het Roodborstje niet in mijn tuin gezien maar nu zie ik hem regelmatig.
Hij maakt gretig gebruik van de tot drinkbak ‘omgetoverde’ oude koekenpannen in mijn tuin.
Vreemd genoeg deed hij dit niet op een hele warme dag maar het was fris en bewolkt.
De foto’s zijn allemaal door het raam genomen.

***

*

*

*

*

*

*

8

*

*

*

*

Posted april 17, 2014 by Ank Pot in Vogels

Tagged with , , , , ,

13 responses to “Roodborst in bad

Subscribe to comments with RSS.

  1. De foto’s zijn wel heel leuk!
    Wat ziet zo’n vogeltje er heel anders uit als die drijfnat is.
    Ik heb ook weinig het roodborstje gezien. Is maar een paar keer geweest aan het eind van het winter.
    Maar in het bos om de hoek zag ik er genoeg, dus ze zijn er wel, maar voedsel genoeg afgelopen winter.
    Groetjes

  2. Ja, als je het kleinste gaspitje aan hebt staan, dan is het water op ideale temperatuur natuurlijk!
    Super, Ank, deze ‘niet-kwalitatief-hoogstaande-foto’s’, die instelling mag je van mij meer gebruiken!
    Hier mag je best wel tevreden mee zijn hoor!! Gr Jan W

  3. Waar een koekenpan al niet goed voor is! Leuke serie hoor.

  4. Hoezoo…geen hoog staande foto’s…een pracht van een serie.

  5. Leuke serie, Ank en je ziet dat hij/zij helemaal weer fris is.
    Groetjes Anne-Marie

  6. Het is inderdaad een enige leuke serie geworden, hoog genoeg voor mij…je ziet `hem` opknappen en als een heertje pronkt ie op de laatste foto`s

  7. Als hij nat is, blijft er van zo’n beestje weinig over.
    Gelukkig ziet hij er aan het eind weer lekker bol uit.

  8. Heel erg schattig om hem nat te zien. Mooie serie hoor!
    Ank heb jij gisteren wel mijn emailtje gehad? Heb hem verstuurd met hotmail.com.
    Zo niet dan is er hier iets niet goed. Kies jij maar een paar datums voor de zaterdag of zondag.
    Kan tot 15 juni.
    Groetjes Gerda

  9. Mooie foto’s, altijd gezellig als ze komen badderen. Hier op het moment ook geen roodborst in de tuin, heeft in de buurt wel een nestje.
    Dus komt wel weer.
    Fijne paasdagen.

  10. ik vind het een super geslaagde serie Ank, badderen in een oude koepan, geweldig

  11. Echt ontzettend leuk en helemaal de foto waar ie zo nat is hihi……
    Geeft niets dat je ze door eht raam ehbt genomen want je kan het roodborstje mooi
    zien in zijn capriolen emt eht bad🙂

    Groetjes, Helma

  12. Hele mooie reeks ! Super grappig ook. De kwaliteit is prima ondanks de mindere omstandigheden.

  13. Superleuk om te zien Ank. Opgedroogd ziet hij er weer fris en fruitig uit😉
    Mooie serie!

Geef een reactie

