Dierentuin Emmen, Bavianen en Maki’s   9 comments

We gaan weer verder met de foto’s die ik in Emmen heb gemaakt.
Dit keer zijn de Bavianen en de Ringstaartmaki’s  aan de beurt.
Beiden leven in een grote groep en vooral bij de Bavianen valt er altijd van alles te zien en fotograferen.
Ik heb geprobeerd er een paar leuke momenten uit te pikken.

***

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

Posted april 20, 2014 by Ank Pot in Dieren, Dierentuin

Tagged with , , , ,

9 responses to “Dierentuin Emmen, Bavianen en Maki’s

Subscribe to comments with RSS.

  1. Altijd genieten van de apen Ank. Ik was er 27 maart . Leuk dat kleine grut he?
    Prachtige serie!

  2. Leuke dieren zo in de grote groep. Maar mooie portretten heb je toch gemaakt.
    Hier in de Beekse Bergen zit ook een flinke groep, die ik binnenkort weer eens ga bewonderen met de nieuwe dieren.
    Want er zijn net nijlpaarden gearriveerd en woensdag komen de 4 krokodillen! Dus binnenkort mijn kortingkaartjes van Jumbo/C1000 maar eens inwisselen en gaan fotograferen. Maar jouw serie is mooi!
    Groetjes

  3. Je hebt ze mooi weten vast te leggen, Ank, maar het zijn niet mijn favoriete apen.
    Ik ga meer voor orang oetans en gorilla’s en zelfs daar heb ik weinig foto’s van…..
    Gr Jan W

  4. Wat een mooie en lieve serie, Ank. Vooral de foto’s met het kleine aapje vind ik geweldig. Ik moest lachen om de foto waar moeder het kleine aapje aan de staart in het gareel houdt. Zo leuk. Fijne Paasmaandag. Groetjes, Joke

  5. Wat een leuke serie is dit geworden.
    Top stukjes uit die grote groep laat je zien.
    E die weerspiegeling is helemaal Subliem
    Nogmaals, fijne extra feestdag toegewenst :-0

  6. Ik vind het een heerlijke serie Ank maar die 2e foto waarbij dat kleintje aan zijn staart wordt getrokken vond ik wel hilarisch hahahaha…… Verder alleen maar lof over deze serie en ook die met de weerspiegelingen is fantastsich om te zien!
    Heerlijk deze dieren en ik geniet zo mooi even mee.

    Groejtes, Helma

  7. Portretten maken, dat is Anks sterke kant😉 Beestjes zijn dan ook een dankbaar onderwerp hé !

  8. Ontzettend leuke opnames Ank ! De aapjes lenen zich ook altijd voor mooie tafereeltjes, is je uiteraard weer prima gelukt.
    Ben er zelf al een paar jaar niet meer geweest, wellicht dit jaar nog weer eens…
    groetjes, Truus

  9. geweldig leuke foto’s van deze apen, kan daar ook uren bij staan kijken (als ik er de tijd voor zou hebben)
    prachtig verblijf voor deze dieren, op geen van de foto’s is te zien dat je in de dierentuin was, knap gefotografeerd Ank

Geef een reactie

