Koningsfeest, Aa-landen, Zwolle, deel 1   9 comments

In mijn woonwijk vieren we de dag vóór Koningsdag al ons Koningsfeest maar dit jaar begon voor mij die dag al in de morgen want twee van de vrijwilligers van onze wijkvereniging werden koninklijk onderscheiden, dus op naar het stadhuis, onder de rook van de Peperbus!
Beide heren zijn trots op deze waardering voor hun vrijwilligerswerk.
s’ Middags hadden wij een vrijmarkt vlak voor ons wijkcentrum en het was al vroeg heel erg druk.
Zoals meestal heb ik weer geprobeerd portretten te maken.
Over de live-optredens in het volgende log meer.

***

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

9 responses to “Koningsfeest, Aa-landen, Zwolle, deel 1

Subscribe to comments with RSS.

  1. Zonder vrijwilligers zouden veel verenigingen niet meer kunnen bestaan, gefeliciteerd heren!
    Gefeliciteerd Ank, want je hebt ook dit feest weer op een prachtige manier in beeld gebracht.
    Je portretten zijn top, maar ik ga helemaal voor die stropdas, waren ze in mijn dassentijd maar zo…..
    Fijne zondag. Gr Jan W

  2. Met de zon er bij is het een vrolijke serie geworden met mooie portretten. We waren in het WC , hadden jammer genoeg geen tijd voor een kijkje.

  3. een heel mooi verslag en prachtige portret foto’s weer Ank, het was schitterend weer de eerste koningsdag en dat is goed te zien aan de foto’s

  4. Heerlijk verslag, Ank !
    Hier ben jij altijd al goed in geweest…😀
    Lieve geniet groetjes, Anna

  5. Je openingsfoto vind ik sowieso een plaatje zo mooi.
    ook ben je echt goed in de portretten want die zien er echt mooi uit.
    Leuk dat je van de onderscheidingen ook foto’s hebt gemaakt🙂
    Vrijmarkt, en schitterende portretten. Klasse Ank.

    Groetjes, Helma

  6. Hai Ank,

    Prachtige portretjes weer zeg. Vooral die van dat jongetje met z’n pet scheef op z’n hoofd is een plaatje.
    Doet me een beetje denken aan kruimeltje. Fantastisch.
    Leuk toch iedere keer weer hoe jij dit soort reportages maakt. Lijkt zo simpel, maar dat valt nog vies tegen.
    Top gedaan.

    Groetjes,
    René

  7. Wat een prachtportretten weer…dat jongetje met scheve pet….wat een bekkie ;-0
    Leuk om zo al deze buurtbewoners te zien…gezellige serie

  8. Het was een zonnige dag en zeker ook voor de twee onderscheiden vrijwilligers:)
    De onderscheiding lijkt sprekend op het vierdaagsekruisje, maar dat is eigenlijk ook een koninklijke onderscheiding.
    Je hebt weer je best gedaan op de portretten en het is een feest om naar te kijken.
    Leuke spiegeling in de bril van het jongetje.

  9. Ank,

    Ook hier mis ik mijn reactie. Ik weet zeker dat ik hier iets bijgezet had, want ik vond de fotovan het jongetjes met het petje schuin op zijn hoofd echt werelds. Wat een topfoto. Het doet mij direct denken aan Kruimeltje of Pietje Bel. Heerlijke foto.
    Sowieso een prachtige reeks foto’s weer. Hele fraaie portretjes zitten er tussen. Knap hoor dat je dit kan.

    Groetjes,
    René

Geef een reactie

