Druppeltjes   10 comments

Er zijn er weer flink wat gevallen, druppeltjes, en het ziet er naar uit dat er vandaag nog wel meer komt hier in Zwolle.
Dus heb ik maar weer eens wat druppelfoto’s gemaakt.
Voorzetlensje opgeklemd en in een droog moment de tuin ingegaan.
Dit is het resultaat.

***

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

Posted mei 1, 2014 by Ank Pot in druppels

Tagged with ,

10 responses to “Druppeltjes

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ik ga helemaal voor de mosjes! Zo fijn en dan zo sterk, top!!
    De Vergeetmenietjes en Akelei zijn ook heel bijzonder.
    Gr Jan W

  2. Prachtige druppels zijn dit weer, stuk voor stuk.
    De één nog mooier dan de ander bij de vergeet-mij-nietjes, vrouwenmantel en je mosjes

    Heb op het oppasadres 4 pogingen gewaagd maar het tabletje (goedkope) werkte echter niet mee😦
    Gaf steeds blijkbaar verkeerde email😦 raadsel😦

  3. prachtige macro foto’s Ank, die water druppels doen het altijd erg goed in dit soort foto’s

    een heel fijn weekend, groeten, Bram

  4. Prachtige druppelserie weer, Ank.
    Die van de vergeet-mij-nietjes spreken mij het mee aan.
    Er is dus heel wat water naar beneden gekomen bij jullie.
    Hier zitten ze met smart op wat druppels te wachten.
    Het was hier nog nooit zo lang droog achter elkaar.
    Voor een vakantieganger is dat natuurlijk ideaal🙂
    Groetjessss…Ria

  5. Ik ben echt gek op druppels Ank,
    dus mij doe je heir echt een groot plezier mee🙂
    Ik hoop wel dat we het even droog houden nu want ik heb vrij weekend hihi…

    Groetjes, Helma

  6. Wat een prachtige druppelfoto’s. Heel knap dat je de druppels zo scherp hebt gekregen. Foto 1, 4 en 7 vind ik het mooist, ook de mosjes met druppels vind ik heel geslaagde foto’s.
    groetjes Ghita

  7. prachtige serie Ank! de mosjes zijn geweldig, maar mijn absolute favoriet is het vergeet-me-nietje🙂
    groetjes Nathalie

  8. Ank wat een prachtige serie is dit weer ik heb heel wat in te halen maar eerst hier nog wat langer van genieten.

    Fijn weekend

    Gr. Frans

  9. Prachtig deze druppels…op de foto…..toch lieverde zon.🙂

  10. De zon hoeft niet te schijnen om mooie foto’s te maken, dat bewijs je hier weer Ank.

Geef een reactie

