AWD, Damherten   9 comments

Afgelopen zondag heb ik weer eens gewandeld in de Amsterdamse Waterleiding Duinen (AWD), dit keer met Gerda.
Het was prachtig weer, we hebben de hele dag in onze hemdjes gelopen en we hebben veel gezien en gefotografeerd.
Al meteen op de eerste meters kwamen we een groepje Damherten tegen. Ze zijn allemaal in de rui en hebben daardoor veel jeuk.
De mannetjes hebben hun gewei afgeworpen en ontwikkelen een nieuw dat nog bekleed is, het bastgewei.
Dit blog is dus geheel gewijd aan de Damhertjes.

(wordt vervolgd)

***

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

9 responses to “AWD, Damherten

Subscribe to comments with RSS.

  1. Geweldig mooie serie weer en de één is nog mooier dan de ander “:-)
    Maar de één na laatste vind ik het mooist !
    Fijn weekend

  2. Heel mooi, Ank. Ze zijn allemaal top (natuurlijk) maar de laatste twee net iets meer.
    Op die foto’s valt het oogcontact het meest op!!! Ik wens je een schitterend weekend.
    Gr Jan W

  3. Mooie serie !

  4. Heerlijke serie weer, Ank!
    Fijne weekend groetjes, Anna🙂

  5. Mooie serie Ank, fijn weekend.

  6. De herten hebben al bijna weer hun mooie zomervacht, en met die bastgeweitjes vind ik ze supermooi.
    Leuk verslag, je kan wel zien dat het een erg zonnige dag was, licht is soms wat hard op de foto’s (ik weet ook niet wat je daar tegen kan doen, heb er zelf ook wel eens last van).
    groetjes Ghita

  7. super en wat staan die herten moo voor je te poseren Ank, prachtige foto’s

  8. Echt een hele mooie serie Ank.
    ook het uitzichtplaatje met een vande kanaaltjes vind ik zeer geslaagd.
    Laat goed zien hoe het daar is🙂
    Ik heb weer genoten.

    Groetjes, Helma

  9. Het is echt wel een prachtig gebied. Heel mooi in beeld gebracht Ank! Er zitten weer enkele heel mooi opnames tussen.

Geef een reactie

