Kunsten op Straat, Zwolle, Cie.Deviation ‘Murmurant’   4 comments

Om een beetje actueel te blijven onderbreek ik de serie van de AWD even maar kom daar later zeker nog op terug.
Afgelopen weekend werd in Zwolle ‘Zwolle Unlimited’ gehouden en één onderdeel daarvan was het Straattheaterfestival ‘Kunsten op Straat’.
Hier ben ik een groot fan van en dus toog ik de binnenstad weer in om er van te genieten en foto’s te maken.
Ik begin met een serie over Compagnie Deviation met ‘Murmurant’.
Een percussiegroep die door de straten trok met een scharnierend staketsel waaraan allerlei trommels hingen.
De heren en dame speelden niet alleen zelf maar ook het publiek werd af en toe uitgenodigd mee te doen.
Het was een meeslepende en boeiende act.
Erg moeilijk om er aardige en interessante  foto’s van te maken.

***

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

4 responses to “Kunsten op Straat, Zwolle, Cie.Deviation ‘Murmurant’

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dat is een hele andere manier om je drumstel samen te stellen.

  2. ’t Lijkt een chaotisch gedoe allemaal, maar je geeft toch een aardig beeld.
    Heb je er wel eens over gedacht om korte stukjes te filmen??
    Gr Jan W

    @ Ank zegt: Wel eens over gedacht maar ik weet niet hoe ik dat moet doen op deze camera en gun me er niet de tijd voor om dat uit te zoeken. Het is ook niet echt mijn ding maar met deze acts wel leuk inderdaad.

  3. Altijd wel wat te beleven daar in Zwolle, al zou ik daar zelf persoonlijk niet zo snel heen gaan.
    prachtig maar ook een beetje rommelig (door het vele publiek) verslag van deze percussiegroep Ank.
    Toch hee leuk dat je dit wilt delen en hier laten zien

  4. Mijn hemel wat een ding zeg!
    Ik had nog nooit van een scharnierend staketsel gehoord maar deze foto’s geven in ieder geval veel duidelijkheid.
    Gaaf om dit ook eens te zien en eigenlijk zou je er een linkje van geluid bij moeten hebben🙂

    Groetjes, Helma

Geef een reactie

