Bathmen spant de Kroon, deel 2   5 comments

Dit keer allemaal foto’s die ik tijdens de veldslag heb gemaakt, in willekeurige volgorde, tenminste ik weet niet zeker of alles op chronologische volgorde staat. Wat er zich precies allemaal afspeelde tussen de opstijgende kruitdampen was me niet altijd helemaal duidelijk. Het meeste gebeurde ook op vrij grote afstand dus de meeste foto’s zijn flink bijgesneden. Daarom zet ik ze hier ook in een wat groter formaat. Het geluid van de bulderende kanonnen was oorverdovend en waar alles en iedereen ten tonele verscheen was, voor mij althans, meestal volkomen onverwacht. Een prachtig spektakel was het met vele duizenden toeschouwers. Duidelijk zichtbaar was hoe het toendertijd om het veroveren van de vlag ging. Alles stelde zich letterlijk vierkant op rond de vlag en de leiders.

Wordt vervolgd

***

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

Posted juni 10, 2014 by Ank Pot in Evenementen, Mensen

Tagged with , , ,

5 responses to “Bathmen spant de Kroon, deel 2

Subscribe to comments with RSS.

  1. Geweldig, wat een spektakel…
    En met geluid erbij was het helemaal echt🙂
    Leuk om te zien
    En het leukste vind ik nog het hoge gras

  2. Een knap verslag, Ank!!
    en dat zonder woorden… heel goed gedaan…😉
    Lieve groetjes, Anna

  3. Mooi verslag van die veldslag, wat een werk om dat allemaal voor elkaar te krijgen. ik hou het maar bij mijn foto’s.
    Fijn weekend.

  4. Heel indrukwekkend hoe ze dit hebben na gespeeld, prachtige foto’s en verslag, dit is genieten

  5. Lijkt me best moeilijk om net te doen of je echt aan het schieten of vechten bent. Denk niet dat het de bedoeling is dat er echte gewonden of doden vallen!!
    Staat er eigenlijk iemand zo’n veldslag te regisseren. Zo te zien ging het er toch ordelijk aan toe.
    Groetjes

Geef een reactie

