Bathmen spant de Kroon, slot   8 comments

De laatste serie vandaag van Bathmen spant de Kroon.
Een prachtig evenement waar ik één dag van heb mee mogen maken.
Ook in het dorp was van alles te doen, alles was versierd en overal stonden kramen en andere leuke dingen opgesteld.
De beelden spreken voor zich.
De figuranten liepen ook overal rond zo kon het zijn dat je Napoleon tegen het lijf liep of een Russische Kozak.
Ik eindig de serie met een vuurspuwer.

***

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

Posted juni 16, 2014 by Ank Pot in Evenementen, Mensen

Tagged with , , ,

8 responses to “Bathmen spant de Kroon, slot

Subscribe to comments with RSS.

  1. Wat een spektakel en de vuurspuwer spuwt echt heel hoog en veel.
    Iedereen heeft er echte zin in
    Ik heb met je meegenoten :-0

  2. Mijn complimenten Ank. Het was een hele grote serie, maar ‘k heb me niet verveeld.
    ’t Selecteren na zo’n evenement lijkt me nog moeilijker dan het fotograferen er van. Top!!
    De beweging vastleggen van het paard én ‘je’ eeneiïge tweeling zijn de pareltjes in deze serie.
    Gr Jan W

  3. Zier er gezellig uit. Mooie foto’s en die man durft met al dat vuur aan z’n mond🙂
    Groetjes Olga

  4. Deze serie was genieten.

  5. Prachtige serie! Veel fotos!

  6. Er valt weinig meer over te zeggen dan dat dit een geweldige serie was Ank.
    Je hebt werkelijk alle aspecten van dit festijn voorbij laten komen.
    Fleurig, kleurig, helder en prachtig van kleur. Mijn complimetnen.
    Ik heb heerlijk meegenoten van deze festiviteiten🙂

    Groetjes, helma

  7. erg mooie serie en sfeer foto’s, indrukwekkend gezicht die vuur spugende man.

  8. Fraaie foto’s van de vuurspuwer. Ik vind het altijd wel een beetje eng om te zien, maar hij zal wel weten wat hij doet.
    Waren de breisters al voor het WK aan het breien?!
    Leuke en mooie serie van een prachtig evenement.
    Groetjes

Geef een reactie

