AWD gevarieerd   4 comments

Op een wandeling door de Amsterdamse Waterleiding Duinen kom je altijd van alles tegen.
Als je van natuur in al zijn facetten houdt dan vermaak je je hier altijd wel, of het nu op een wandeling van uur of van vele uren is.
In dit blog vooral  foto’s van Juffers en Libellen.

wordt vervolgd

***

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

4 responses to “AWD gevarieerd

Subscribe to comments with RSS.

  1. Toch wel een gedoe op de laatste twee foto’s. Mooie serie.

  2. Prachtige serie, ik hoop dat het weer op gaat knappen, dat ga ik volgende week zeker een of twee keer naar de AWD. Het is er nu zo mooi, zoveel variatie, dat laat jij ook zien in je prachtige blog. De tweede oeverlibel en de dennenknoppen vind ik het mooist.
    groetjes Ghita

  3. Ja, in de AWD vermaak je je inderdaad altijd wel.
    Ik mag er ook heel graag komen al ontbreekt het me de laatste tijd wel aan tijd.
    Is voor mij toch gauw 5 kwartier rijden.
    Hele mooie serie met een groot aantal oeverlibellen en mooie juffers.
    Ook je bloemen en wants zijn mooi. Je openings foto vind ik echt super met dat water🙂
    Heel fijn weekend.
    Groetjes,Helma

  4. Machtig mooie foto’s!

Geef een reactie

