Beestjes en bloemen   10 comments

Even wat anders tussendoor.
Ik heb de afgelopen tijd ook hier in de buurt de nodige foto’s gemaakt.
Hier een selectie daarvan.

***

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

10 responses to “Beestjes en bloemen

Subscribe to comments with RSS.

  1. Top Ank, de rupsen, coloradokever en sprietmot ben ik nog niet live tegengekomen.
    Zo’n sterke selectie, daar zie ik van Gaal niet snel mee aankomen!
    Je schermpjes zijn een mooie afsluiter van de serie.
    Gr Jan W

  2. Prachtige serie Ank.
    Super!

  3. Ank wat een heerlijke serie is dit geworden.
    Beestjes en planten het kan niet mooier!

    gr. Frans

  4. Wat mooi zo die berenklauw vanaf de onderkant tegen de lucht! Oh bah en die eikenprocessierups….Weet wel dat ze hier ook wel zitten, maar eigenlijk nooit zo gezien. Tot nušŸ˜‰

  5. Waauw….alweer een mooie serie uit je naaste omgeving
    De colaradokever en je berenklauw stelen toch echt de show

  6. Alleen al door naar die eerste foto’s te kijken, krijg ik alweer de kriebels….brrr.
    De tweede laat mooi zien, waar ze hun naam aan te danken hebben.
    De Coloradokever is een mooi kevertje, maar dat zullen de aardappelboeren niet met me eens zijn, denk ik.
    De sprieten van de Geelbandlangsprietmot passen nauwelijks op je fotošŸ™‚
    De orchissen zijn prachtig en wat staan er vƩƩl!!!
    De Zakdrager is toch ook wel een heel bijzonder, diertje al laat de sierwaarde te wensen over.
    De Berenklauwen hebben die sierwaarde dubbel en dwars…het lijken wel kantkloswerkjes.
    Een serie, die gezien mag worden, Ank….super!!
    Fijne dag!

  7. Prachtige foto”s weer maar ik krijg wel de kriebels van die eikenprocessierups brrrrr. De rietorchis is prachtig!!

  8. Geweldige serie, Ank!
    Van die eikenprocessierups krijg ik de kriebels hoor maar de rest zo mooi…šŸ˜‰šŸ™‚
    Lieve groetjes van AnnašŸ˜€

  9. Die rupsen ken ik maar al te goed Ank.
    Je Coloradokever en je geelbandsprietmot vind ik werkelijk super mooi!
    Ook de berenklauw heb je op ene prachtige manier in beeld weten te brengen.
    natuur ten top.

    Groetjes, Helma

  10. Mooie serie, wat heb je die berenklauw vanuit een prachtig standpunt genomen. Ook de eerste foto van de coloradokever springt eruit.
    En de eikenprocessie rups, ik heb hem nog nooit gezien, ze schijnen niet zo fijn te zijn, hopelijk heb je na het maken van de foto’s geen last gehad van hun jeukende haartjes.
    groetjes Ghita

Geef een reactie

