Deventer op Stelten 2014, Compagnie Off   10 comments

Ik sluit deze serie van Deventer op Stelten af met de parade van Compagnie Off. Dit Franse gezelschap had een danceparade met 9 meter hoge kleurrijke wielen genaamd ‘Les Roues de Couleurs’. de eerste zeven foto’s heb ik overdag gemaakt toen de wielen voor de kerk stonden opgesteld, op zich al een prachtig gezicht. s’Avonds vond de parade plaats en het begon met het ineens vanuit het ‘niets’ verschijnen van vrijwel naakte mensen die zich met klei hadden ingesmeerd. Dat bloot was wat mij betreft totaal niet functioneel, het gaf wel een giechelige sfeer. Na een korte show in het park ging de parade op weg naar de Brink. De wielen werden aangelicht met grote spotlights en er klonk techno-muziek. Al met al was het wel een bijzonder gezicht maar lastig om te fotograferen. Bovendien moest ik op tijd de trein terug zien te halen dus ik kon niet meelopen naar de Brink. Het was in elk geval weer een spectaculaire afsluiter. Voor de geïnteresseerden heb ik hier nog linkje  (klik) naar een samenvatting van het hele evenement, er zitten ook acts tussen die ik (helaas) niet heb gezien.

***

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

***

10 responses to “Deventer op Stelten 2014, Compagnie Off

Subscribe to comments with RSS.

  1. Prachtige kleuren, de avondbeelden tonen veel sfeer,
    maar die kleipoppetjes voegen niets toe, behalve dan dat de foto’s iets korreliger worden….😉
    Gr Jan W

  2. Wat is dit voor bijzonders…..nooit gezien. Erg leuk hoor. Mooie foto’s heb je er van genomen.

  3. Ank wat een kleurrijke afsluiter is dit geworden prachtig!
    Ben het wel met je eens over het naakt zie daar ok de toegevoegde waarde niet van maar als ze het leuk vinden ze doen maar.

    Gr. Frans

  4. Ooh super mooi Ank !! Wat geweldig met al die kleurtjes . Een evenement om te onthouden, lijkt me heel mooi om eens mee te maken. gr. Truus

  5. Wel heel speciaal ! Je hebt de sfeer toch goed weergeven Ank !

  6. Schitterend, Ank!
    En heel sfeervol…
    Lieve groetjes van Anna

  7. Een werkelijk prachtige afsluiter Ank en die gekleurde wielen
    maken dat je gelijk vrolijk wordt🙂 Die naakte mensen snap ik ook
    de bedoeling niet helemaal van maar kennelijk is dat een utopie.

    Groetjes, Helma

  8. mooie serie en afsluiting, prachtige sfeer foto’s Ank

  9. Je hebt de sfeer heel goed weten vast te leggen, Ank.
    De kleurtjes van de grote wielen zijn ook schitterend.
    Eigenlijk hadden ze deze act moeten combineren met de harlekijn figuren van Maduixa…..
    Dat zou veel mooier geweest zijn, dan deze kleifiguren.

  10. De kleuren van de wielen zijn heel mooi, zowel overdag als in de avond.
    De kleifiguren vind ik wat minder en zie het ook niet in waarom dat moet.
    Maar mooie series van dit gebeuren.
    Groetjes

Geef een reactie

