Bloemetjes en beestjes, deel 1   10 comments

Een bloemlezing in foto’s van wat ik de afgelopen weken zoal in de tuin en op mijn wandelingen tegenkwam.
Uitleg is denk ik niet nodig.

Wordt vervolgd

***

*

*

*

*

*

*

*

*

*

***

Posted augustus 1, 2014 by Ank Pot in Bloemen, Insecten e.d.

Tagged with , , , , , , ,

10 responses to “Bloemetjes en beestjes, deel 1

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mooie variatie, dat is het leuke van de zomer, zoveel kleur in de natuur. De laatste foto vind ik erg grappig, de onderste juffer lijkt een beetje weg te willen duiken, alsof ie zich betrapt of bekeken voelt.
    groetjes Ghita

  2. Mooi moment die bij en hommel samen op één foto.
    Mooie serie Ank. Fijn weekend. Gr Jan W

  3. Leuk!

  4. GENIETEN is dit, Ank!
    Heel mooi…
    Fijn weekend en lieve knufff groetjes van Anna 🙂

  5. De natuur verveelt nooit, hè?
    Er valt zoveel te zien en te fotograferen!
    Leuke foto van de juffers.
    Fijn weekend en groetjes.
    OT Bedankt voor je beterschapswens….leuke kaart…hij is er blij mee 🙂

  6. Voor degene die het niet meer wisten hoe het zat, een mooi fotoverhaal over de “Bloementjes en de bijtjes”, Hi..hi…
    Fijn weekend Ank.

  7. Uitleg is inderdaad niet nodig Ank want je platen zeggen genoeg.
    Heerlijk al deze beestjes en het geeft ook zoveel kleur 🙂
    Er is deze tijd genoeg te zien aan allerhande beestjes.

    Groetjes, Helma

  8. Ank een serie zonder tekst waar ik in stilte van heb zitten genieten.prachtig !

    Frans

  9. Vlinders krijg ik er nooit zo mooi op wat ik ook probeer, ze vliegen bij mij altijd weg op het moment dat ik afdruk 🙂
    Ik geniet van je prachtige macro foto’s van bloemen en insecten Ank, prachtige serie.

  10. Steeds zie je weer iets leuks tussen al het groen.
    Soms valt me op dat het zo vreselijk groen is. Zeker na alle regen.
    Mooie serie met leuke beestjes!
    Groetjes

Geef een reactie

