Bloemetjes en beestjes, deel 2   7 comments

We gaan weer verder met nog meer bloemetjes en beestjes die ik de laatste weken heb gefotografeerd, danwel in mijn tuin danwel op mijn rondje Dobbe.

***

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

***

7 responses to “Bloemetjes en beestjes, deel 2

Subscribe to comments with RSS.

  1. Wat een mooie serie Ank. Schattig dat merelkind, of lijstwerkend?

  2. Lastig die zelfdenkende woorden. Bedoel natuurlijk lijsterkind.

  3. Zo dicht op onze Hortensia? Als ik dat van te voren geweten had…..
    Mooie serie, Ank, de libellen winnen vandaag, samen met het vierluik!!
    Gr Jan W

  4. Nu dus ook genoeg libellen bij de Dobbe….dan kun je je hart ophalen!
    Mooie foto van het duo. Ook de juffer is prachtig…mooie zachte kleurtjes.
    Knap, zoals je de mot hebt gefotografeerd!
    Mooi vierluik van het lieveheersbeestje, al zou ik de uitsneden anders gekozen hebben.
    Jij hebt de toppen van de grassprietjes aflopend en ik zou ze juist oplopend gedaan hebben.
    Dan komt de gang naar de top beter in beeld, lijkt me.
    Fijne dag en groetjesssss…Ria.

  5. Een prachtige serie zomerse beelden Ank, schitterende macro foto’s, heel mooi dat vierluik, prachtig gemaakt

  6. Ik vind het ook echt geweldig om al deze beestjes te zien.
    De laatte vind ik ook heel leuk gedaan emt die 4 fotootjes 🙂
    Bloemen, beestjes, prachtige kleuren en sfeer, heel veel sfeer.
    Hier geniet ik dan ook echt van 🙂

    Groetjes, Helma

  7. Mooi het vierluik van het lieveheersbeestje.
    Veel dieren zijn ware acrobaten.
    Schitterend de libellen. De ene foto is nog mooier dan de andere!
    Groetjes

Geef een reactie

