Huttendorp Aa-landen, Zwolle, deel 1   7 comments

Maandag ging het jaarlijkse Huttendorp weer van start.
De laatste vakantieweek voor de start van het nieuwe schooljaar kunnen de kinderen uit de wijk hieraan meedoen.
Een grote groep vrijwilligers stelt zich een hele week ( en gedurende het jaar voor de voorbereiding) beschikbaar om de jeugd te vermaken.
Er doen weer zo’n 250 kinderen mee.
Toen ik aankwam stonden ze al te trappelen van ongeduld om naar binnen te mogen.
Eerst moet er dan geregistreerd en betaald (een luttel bedrag) worden en iedereen krijgt een polsbandje.
Daarna volgt de officiële opening en dan kan er (pas)  hout gehaald worden om met het ‘echte’ werk te beginnen!

Wordt vervolgd!

***

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

***

Posted augustus 12, 2014 by Ank Pot in Aa-landen, Mensen

Tagged with , ,

7 responses to “Huttendorp Aa-landen, Zwolle, deel 1

Subscribe to comments with RSS.

  1. Je hebt -lijkt me- dezelfde passie als de kinderen voor dit evenement, Ank.
    Je moet hier veel plezier aan beleven anders krijg je niet zulke foto’s!! Top!
    Ik heb er ieder jaar weer plezier van en sluit deze sessie af met een glimlach…
    Gr Jan W

  2. Het enthousiasme spat er vanaf en gelukkig valt het weer nog erg mee.
    De foto van de wapperende vlaggetjes is mooi….harde wind met blauwe lucht.
    De portretten zijn weer subliem! Er zitten echte timmerlieden bij.
    Handschoenen aan tegen de splinters en een mond vol spijkers…ik geniet hier van.
    Voor de afsluiter had je wel een héél goed standpunt gekozen….gelukkig niet teveel ingezoomd😉
    Veel plezier. Je zult er vandaag wel weer te vinden zijn. Ik kijk uit naar het vervolg🙂
    Groetjessss…Ria.

  3. Hai Ank,

    Wat een hoop schitterende blogs heb je geplaatst tijdens mijn vakantie. Ik heb ze even allemaal bekeken en er zitten echt prachtige platen tussen.
    Maar als ik dan deze serie bekijk, dan ligt jouw grote kracht toch in het vangen van emoties. Niet dat je andere soorten foto’s minder zouden zijn, maar het goed weergeven van hoe mensen zich voelen is echt een kunst. Prachtig weer hoe jij de kinderen weet te portreteren. Ik ben benieuwd hoe smerig dat meisje was die in jouw foto heel voorzichtig die hamer uit het water haalt. Een heel verhaal zit er in die foto. Zo heb je er nog een aantal, zoals die jongen die de plank draagt en dat mannetje met die nijptang. Wereldse platen.
    De laatste foto bewijst nogmaals jouw scherpe oog voor een goede foto.

    Groetjes,
    René

  4. Een uitgelezen onderwerp voor jou Ank, dit is volgens mij wel een van je favorite onderwerpen, spelende kinderen en je maakt er altijd prachtige sfeer en detail foto’s van, met prachtige portret foto’s van de kinderen, volgens mij kun je bij zo’n evenement foto’s blijven maken.

    Vind vooral de portretjes heel mooi waar ze niet in de gaten hebben dat ze gefotografeerd worden.

  5. Wat een feest, Ank en je hebt het weer prachtig weten vast te leggen!!
    Een ware lust voor het oog…
    Lieve groetjes van Anna🙂

  6. Geweldig Ank, wat ehb je hier weer een mooie en heldere serie neergezet.
    Ook je kleuren maken het gelijk een vrolijke boel. Ik denk dat het landelijk is om hutten te bouwen
    als de vakantie op zijn eiden loopt want ook hier waren ze druk aan eht timmeren. Het is eigenlijk nooit in me opgekomen
    om daar een fotosessie van te maken. Jij laat zien dat het een heerlijke en vrolijk gebeuren is😀.

    Groetjes, Helma

  7. Wat een super gave foto’s!!!!!

Geef een reactie

