Huttendorp Aa-landen, Zwolle, deel 3   6 comments

We gaan weer verder met de Huttendorp foto’s.
Het thema was dit jaar winkelcentrum, zo ontstonden er o.a. een Chinees, een MacDonalds en een snackbar.
Bij het kopen van drinken en/of ijs bij de grote tent kreeg je zegeltjes en een spaarkaart en als deze vol was kreeg je een gratis ‘tattoo’ !!
De foto’s spreken voor zich, dacht ik zo.

Wordt vervolgd

***

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

***

Posted augustus 16, 2014 by Ank Pot in Aa-landen, Mensen

Tagged with ,

6 responses to “Huttendorp Aa-landen, Zwolle, deel 3

Subscribe to comments with RSS.

  1. Echt hele mooie foto’s weer Ank,
    en je ziet aan de snoeten dat ze ook heel serieus hier mee omgaan.
    Heerlijk zoals ze bezig zijn en werkelijk prachtig zoals je dit hebt vastgelegd.

    Groetjes, Helma

  2. Tja…de kinderen hebben zich niet alleen goed vermaakt…….ik denk dat jij wel een klik ving er aan hebt overgehouden-.. 🙂 🙂 .
    Daar zaten prachtige portretjes tussen.

  3. Gelukkig hadden ze ook erg mooi weer tijdens dit hutten dorp bouwen Ank
    Want nu is het erg triest weer, en dat zou minder leuk zijn voor de kinderen, en de fotograaf 🙂
    Heb weer genoten van je prachtige serie en foto’s, schitterende portretjes.

    RE: De laatste foto’s zijn vanuit de boot gemaakt, neem ik aan?
    Klopt Ank, heb een combi rondvaart gedaan de rode boot om de Rijn over te steken, en met een blauwe boort langs de waterval.
    Indrukwekkend gezicht vanaf het water, maar het regent er constant hele fijn druppeltjes, is dan weer niet zo fijn voor de camera.

  4. Ank,

    Die foto van het meisje die je door de opening in de planken hebt genomen is een voltreffer.
    Goed van je dat je toch weer weet te verrassen met zo’n beeld.
    Weer eentje om te onthouden. Je zorgt in ieder geval voor voldoende inspiratie bij mij.

    Groetjes,
    René

  5. Wat een leuke serie weer en nog lekker zonnige foto’s! Is vandaag wel anders. Begon hier redelijk, maar eind van de ochtend tot nu toe de ene bui na de andere. Jammer voor het kindervakantiewerk, wat vandaag in mijn wijk is begonnen…..
    Prachtige portretten weer en zeker mooi dat meisje dat tussen de planken door koekeloert!
    Groetjes

  6. Wat een leuke portretjes weer, Ank.
    Als ik zie, hoe ze de hamer hanteren dan heb ik zo mijn bedenkingen.
    Er zal vast wel eens een tik op de vingers gegeven zijn met een flinke klemblaar tot gevolg.
    Ik zag een tijdje geleden ergens een tip staan….hou de spijker vast met een wasknijper en het overkomt je nooit meer….leek me wel een bruikbare tip 🙂
    De laatste foto geeft een mooi overzicht en je ziet, hoe hard er gewerkt is tussen het ijs eten door 😉
    Fijne avond!

Geef een reactie

