Breda, deel 2   9 comments

Omdat ik al eerder in Breda op fotosafari was heb ik me nu op allerlei andere dingen gericht en niet allerlei details zoals gevelstenen gefotografeerd.
In dit blog een variatie aan dingen die ik zoal tegenkwam.
Ook heeft Ria me gefotografeerd terwijl ik stond te flirten met een ‘beer van een vent’ *lol*
En ik weet ook al hoe mijn volgende kapsel er uit gaat zien 😉
De fontein in het park was ook een leuk onderwerp om met standpunten te spelen.

Wordt vervolgd

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

Posted augustus 28, 2014 by Ank Pot in Nederlandse steden

Tagged with , , , ,

9 responses to “Breda, deel 2

Subscribe to comments with RSS.

  1. Prachtige foto’s Ank, ben benieuwd naar je nieuwe kapsel 😉

  2. Wat staat de haan er prachtig op !!
    Voor je nieuwe kapsel moet je haar nog even wat groeien, Ank.
    Als het zover is, maak ik wel weer een foto van je 🙂 🙂
    Groetjesssss…Ria.

  3. Ook ’n heel mooie serie Ank, die haan beseft waarschijnlijk heel goed, hoe mooi hij is, top!!
    Gr Jan W

  4. Leuk die haan, maar is de echt….nee toch! Maar een grappige foto.
    Dat kapsel is wel heel erg wild voor een fotografe, want dan kun je volgens mij niet meer door de zoeker kijken en wordt het niks met de foto’s !!
    Nou je hebt idd een stevige beer aan de haak geslagen, maar hij ziet er wel lief en vriendelijk uit!
    Groetjes en fijn weekend!

  5. Dat is zeker een beer van een vent Ank whahahaha….. echt geweldig!
    En wat weer een prachtige platne laat je zien. Schitterende details weer in die lantaarns maar ook de details in het hekwerk, de fonteinen, de rij tafels met bloemenvaasjes etc. Echt geweldig om te zien. Heel fijn wekeend.

    Groejtes, Helma

  6. Een mooie serie met een variatie aan dingen, de haan en de lantaarns zijn inderdaad mooi, maar de laatste met de spiegeling heeft mijn voorkeur.

  7. prachtige plekjes heb je weten te vinden in Breda
    schitterende afwisselende foto serie Ank, met heel mooie detail en overzicht foto’s

  8. Mooie foto’s heb je gemaakt in Breda. Ziet er gezellig uit! Ik ben er nooit geweest.
    Haha en wat een beer idd! Een flinke!

  9. Prachtige serie Ank!
    Leuk die diversiteit… die haan die net aan het kraaien is en die foto van jou met je nieuwe flam (lol)…
    Lieve groetjes van Anna 🙂

Geef een reactie

