Vos in de AWD   12 comments

Ik onderbreek de reeks over Breda even voor wat foto’s die ik in de Amsterdamse Waterleiding Duinen heb gemaakt.
Afgelopen woensdag heb ik eindelijk weer eens samen met Ria een dagje daar gelopen en gefotografeerd.
We hebben veel moois gezien en kwamen ook weer een vosje tegen, eentje die we volgens mij nog niet eerder hadden ontmoet.
We kwamen hem een paar keer tegen.
Deze post gaat helemaal over hem.

***

*

*

*

*

*

*

*

*

***

12 responses to “Vos in de AWD

Subscribe to comments with RSS.

  1. Wat een prachtig dier toch. Foto nr zes vind ik het allermooist. Mooie kleuren en een natuurlijke achter- en ondergrond. Dat waren weer heel wat km’s voor jullie?

  2. Ik zag in het voorjaar ook al geen vosjes, maar wel de damhertjes. Maar nu zie ik ook niks, want geen foto’s. Maar ga er van uit dat ze heel mooi zijn@
    Groetjes

  3. Ha, nu zie ik de foto’s wel. Een prachtig vosje!
    Groetjes

  4. Volgens mij is het een heel sluwe vos, zo kijkt hij tenminste. Hij heeft wel een prachtige staart. Toch blijft het een mooi gebied, hoop er een keer te komen.

  5. Wat zijn ze prachtig deze bijzondere foto`s !

  6. Het is een prachtig exemplaar met een weelderige staart, hè?
    Op foto 5 heeft hij iets aandoenlijks, vind ik.

  7. Prachtige reeks Ank. Je (her)kent ze al…. zou dat -net als bij je zwanen- andersom ook zo zijn?
    Gr Jan W

  8. mooie foto’s van een prachtdier, Ank.
    foto 5 vind ik het mooist🙂
    ben benieuwd wat je er nog meer hebt gezien…. boomkikkers???
    groetjes Nathalie

  9. prachtige scherpe vos foto’s. schitterende serie Ank

  10. Hai Ank,

    Deze vos is een moervos en daar heb ik vorig jaar de jongen van gefotografeerd. Een prachtig dier, deze vos.
    Schitterend gefotografeerd, mooi de blik gevangen van deze vos.

    Groetjes,
    René

  11. Heel mooi Ank. Afgelopen zondag was ik daar ook en zag ook een vosje wat ik niet eerder heb gezien.
    Die van jou staat er ook weer prachtig op. Wat zijn het dan ook mooie beestjes hé.

    Groejtes, Helma

  12. Heel mooi Ank hoe jij deze vos hebt weten vast te leggen!
    Lieve groetjes van Anna🙂

Geef een reactie

