Vlinders, Juffers en Libellen in de AWD   10 comments

Dit blog is gevuld met foto’s van de vlinders, Juffers en Libellen die we in de Amsterdamse Waterleiding Duinen aantroffen.
De foto’s spreken voor zich.
Door het mooie weer wemelde het vooral van Juffers en Libellen.

wordt vervolgd

***

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

***

10 responses to “Vlinders, Juffers en Libellen in de AWD

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ank wat een mooie serie heb je weer gemaakt.
    Ik heb wel een favoriet 2e foto van de kleine parelmoervlinder prachtig hoe de onderkant er uit ziet zo heb ik hem nog niet kunnen fotograferen.

    Gr. Frans

  2. voor mij is die 2e foto van de kleine parelmoer ook de mooiste, super gedaan!😀
    ik heb nog wat namen voor je: nr 8 is een klein geaderd witje, nr 12 lijken mij watersnuffels, nr 13 is een bruine winterjuffer.
    heerlijke fotoserie🙂🙂🙂
    groetjes Nathalie

  3. Een hele mooie serie is dit!

  4. Super Ank !!
    Werkelijk een pracht van een serie… wat een diversiteit…😀
    Fijn weekend en lieve genietgroetjes van Anna🙂

  5. Echt geweldig Ank!
    Een blog boordevol vlinders, libellen en juffers.
    Ik vind ze werkelijk allemaal schitterend om te zien
    maar toch ga ik er eentje specifiek noemen em dat is foto 8.
    De vleugels vand e vlinder mooi wazig en zijn koppie mooi scherp.
    Werkelijk een prachtplaat.

    Groetjes, Helma

  6. Je hebt het al gedaan , Ank, maar anders zou ik zeggen: hier kun je mee thuiskomen!!!
    Prachtige serie, geniet van het weekend. Gr Jan W

  7. Zooooooo….dit is weer een mooie foto-oogst

  8. Het is weer een hele boel natuur op een logje……ze zijn prachtig.
    Fijn weekend Ank.

  9. Het geaderd witje is bij mij ook favoriet, Ank.
    Geweldig, zoals je die van onderen hebt vastgelegd.
    Ook bij de parelmoervlinder laat je op deze manier goed zien, waar deze vlinder z’n naam aan te danken heeft.
    Er was weer variatie genoeg, hè?
    Fijn weekend verder.

  10. prachtig deze vlinders en libellen, vooral de parelmoervlinder en het hooibeestje vind ik er super op staan. Ook je andere AWD blogs ( vos en van alles te zien) heb ik bekeken, maar ik heb niet zoveel tijd om overal te reageren. AWD is een heerlijk gebied he.
    groetjes Ghita

Geef een reactie

