Ballonspektakel Zwolle, deel 3 (slot)   10 comments

Als afsluiter van het ballonspektakel is er altijd het ‘nightglowen’ waarbij in het donker op de maat van de muziek een aantal ballonnen worden aangelicht.
Dit gebeurt d.m.v. de branders maar de ballonnen blijven aan de grond.
Het was een indrukwekkend schouwspel, ik had het nog nooit eerder meegemaakt.
Een prachtige afsluiting van het evenement.

Hier kun je er een filmpje van zien.

***

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

***

Posted september 13, 2014 by Ank Pot in Evenementen

Tagged with , ,

10 responses to “Ballonspektakel Zwolle, deel 3 (slot)

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ontzettend mooi Ank. Prachtig contrast met de donkere achtergrond!
    Groetjes, Truus

  2. Ank je heb je zelf weer overtroffen wat een prachtige afsluiter van dit spektakel.

    Gr. Frans

  3. Volgens mij kan het glowen -los van de avondtemperatuur- voor kippenvel zorgen!
    Wat een prachtige afsluiting van het festijn én van je serie, Ank, super…kippenvel!
    Nog een fijne zondag. Gr Jan W

  4. Wow die zijn werkelijk schitterend

  5. Wat een prachtige avond is dit, en geweldig mooi vastgelegd, Ank.

  6. Dat ziet er heel sfeervol uit.
    Een schitterende belevenis, lijkt me.

  7. Dit heb ik nog nooit gezien.
    Wel uiteraard overdag als ze in de lucht hingen maar wat ik hier zie
    met de lichtjes of eigenlijk het vuur in het donker heb ik nog nooit gezien.
    Werkelijk prachtig dit.

    Groetjes, helma

  8. Waaaauw…….wat mooi is dit `glowen`
    Een heerlijke vrolijke serie was dit !

  9. Hai Ank,

    Ja, dat herken ik wel. Schitterend om mee te maken en erg indrukwekkend als de juiste muziek gespeeld wordt.
    Knap gefotografeerd. De ballonnen steken erg mooi af en prachtig belicht, Niet teveel ruis, goede scherpte en dat terwijl je toch volgens mij een behoorlijk klein diafragma hebt gebruikt of was de afstand zo groot dat je alle ballonnen naast elkaar behoorlijk scherp hebt?
    Erg goed gedaan.

    Groetjes,
    René

  10. schitterend die verlichte ballonnen Ank, indrukwekkend gezicht en prachtige kleuren, hele mooie foto’s

Geef een reactie

