Druppels, druppels en nog eens druppels   10 comments

Dat het herfst is was de laatste dagen overduidelijk te merken in de ochtenden.
Het was mistig en dan wordt de natuur behangen met parels.
Eén keer ben ik er aan toe gekomen een ochtendwandeling te maken en toen heb ik deze foto’s genomen.

Met mijn moeder gaat het de goede kant op, ze mag sinds vandaag weer voorzichtig wat lopen in huis en mijn broer en ik hoeven er niet meer de hele dag bij te zijn.
Mijn moeder blij en wij ook natuurlijk!!!

***

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

***

Posted september 24, 2014 by Ank Pot in druppels

Tagged with , , ,

10 responses to “Druppels, druppels en nog eens druppels

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mooi, al die kostbare parels.

  2. Dit zijn wel hééél vééél mooie parels, Ank.

  3. Met recht Schitterende parels Ank!

  4. Een heel knappe serie, Ank. De eerste foto toont wel hoeveel spinnen er momenteel zijn!!
    Ik zie veel kettingen, maar het ene setje oorbellen is voor mij de topper.
    Fijn dat je moeder zo snel opknapt.
    Gr Jan W

  5. Zelfs als we niet samen op stap gaan, komen we met vergelijkbare foto’s thuis🙂
    Foto 9 laat een prachtig kralengordijn zien en op foto 12 zitten de pareltjes keurig op een rijtje.
    Geweldig nieuws over je moeder !!

  6. Met recht parels Ank want er zitten echte juweeltjes tussen.
    In de eerste foto kan je goed zien hoeveel raggen/webben of er zijn
    maar je individuele foto’s van de mooie druppels met weerspiegelingen vind ik
    heel erg mooi. Je laatste foto is ook een waar kunstwerk!

    Groetjes, Helma

  7. prachtig die bedauwde spinnenwebben, mooie scherpe detail foto’s en je ruikt de herfst, heerlijk.

  8. Heel erg mooi, Ank, vooral die paar laatsten, ik vind ze geweldig mooi.
    Groetjes Anne-Marie

  9. Het lijkt wel of je in de `parelwereld` verzeild was…schitterende macro`s

  10. Het lijken soms net parels de waterdruppels op de spinnenwebben, maar het zijn ook pareltjes van foto’s!
    Leuk dat je ook al die kleine webjes spotte, die soms een heel grasveld o.i.d. bedekken.
    Wat dat betreft konden we ons hart ophalen met de vele mistige ochtenden.
    Groetjes

Geef een reactie

