Herfstwandeling Bathmen, slot   7 comments

Vandaag de laatste serie foto’s van de wandeling die ik rond Bathmen heb gemaakt.
Erg benieuwd ben ik ernaar of er iemand is die weet hoe de witte satijnachtige ronde zwam heet en de zwarte die er als houtskool uitziet.

***

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

***

7 responses to “Herfstwandeling Bathmen, slot

Subscribe to comments with RSS.

  1. king edward cakes cramp balls in engeland goede firestarter

    @Ank zegt: Moet dat niet zijn King Alfred’s Cake, cramp balls? Maar dat zijn zwarte kogeltjes volgens mij.

  2. Ank deze serie is weer genieten prachtig!

    Frans

  3. Mooie herfstfoto’s weer. Koraalzwammen zagen wij gisteren ook veel. Fré vond het geen paddestoelen 😉

  4. Wat een mooie serie is dit geworden.
    Prachtige reeks met hele mooie macro`s en kleuren.

  5. Mooie serie van al die verschillende zwammen. Vooral die heel kleine mopjes zijn prachtig.
    Groetjes Anne-Marie

  6. Mooie gevarieerde serie Ank. Ik kom met mijn zoektocht niet eerder dan dat de ene een houtzwam zou kunnen zijn en de ander een slijmzwam,
    maar zover was je ongetwijfeld ook zelf gekomen. Misschien voorleggen aan waarneming .nl?? Gr Jan W

  7. Geweldig Ank, wat is dit toch geweldig om te zien.
    Ik kan hier dan ook erg van genieten. Die zwarte, als houtskool uitziende zwam
    is inderdaad wel een hele vreemde. Die andere kan ik zo niet ontdekken welke je bedoeld.
    Je hele serie is echt prachtig om te zien zeg.

    Groetjes, Helma

Geef een reactie

