Eekhoorntjes op landgoed Molecaten   11 comments

Afgelopen zondag was ik met Gerda aan het wandelen op landgoed Molecaten bij Hattem.
Ik begin met de foto’s die het laatst heb gemaakt omdat ik ze zo leuk vind en omdat ik er zo van heb genoten.
Nooit eerder zag ik zoveel Eekhoorntjes of misschien zagen we telkens het zelfde koppeltje, één zwartbruine en één roodbruine.
De foto’s zijn niet geweldig dat weet ik want het was op een donkere plek wat verder weg en de diertjes zijn heel beweeglijk en dat kan mijn apparatuur niet aan, maar toch…..
Over foto’s 3 en 6 ben ik wel tevreden!

***

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

***

Posted oktober 14, 2014 by Ank Pot in Bossen, Dieren

Tagged with , , ,

11 responses to “Eekhoorntjes op landgoed Molecaten

Subscribe to comments with RSS.

  1. Zalig als je dit meemaakt hé. En foto 6 is inderdaad super leuk. ’t is echt de tijd van het jaar om eekhoorntjes te spotten. Misschien dat ik onder invloed van je bericht toch even de benen ga strekken straks!

  2. Zo boven met de pc gaat het gemakkelijker commentaar geven op wordpress dan met een simpel tabletje🙂

    Maar je foto`s zijn prachtig en knap om een eekhoorn zo mooi te `vangen`

  3. Ank dat was weer een heerlijke wandeling mij zijn ze momenteel te snel af of ze zitten in een donkere hoek ;-(
    Gelukkig kan ik er hier ook van genieten.

    Frans

  4. ‘k Vind het toch een geslaagde serie, Ank! Ze zijn inderdaad rap, heeeeel rap.
    Ik heb al jaren geen eekhoorntje ‘in ’t wild’ gezien. ‘k Zou dus met iedere foto blij geweest zijn!!
    Gr Jan W

  5. Wat leuk al de foto’s van de eekhoorns! En zo mooi scherp, want het zijn zulke snelle rakkers!
    Groetjes

  6. Ja foto 3 en 6 vind ik ook het mooist. Leuk hè eekhoorntjes. Schattige beestjes vind ik het altijd. Ik zie ze hier trouwens regelmatig in de wijk ook (veel groen en bomen) Laatst zag Noortje er ook eentje, maar zij zat gelukkig aan de lijn😉

  7. Mooie serie geworden Ank. Ze zijn ook zo rap en ik was net niet vlug genoeg.

  8. geweldig leuke dieren zijn dit, heel moeilijk om deze snelle beestjes vast te leggen, maar het is jou erg goed gelukt, mooie foto’s Ank

  9. Over stikjaloers gesproken nou……. dat ben ik over deze eekhoorns Ank.
    Die wil ik zo graag eens fotograferen aleen…. ik zie ze nooit! Nu heb ik gelijk dat landgoed maar even opgezocht want je laat hier echt superleuke foto’s zien. ik had wat graag naast je gestaan.

    Groetjes, Helma

  10. Ohh wat leuk zeg, zo’n eekhoorntje, die beestjes zijn supersnel dus ik vind dat je hem er goed op hebt gekregen.
    Erg leuk om zo’n beestje tegen te komen en ook nog op de foto kunnen zetten.
    groetjes Ghita

  11. Nou Ank, jouw eekhoorntjes staan er toch ook erg goed op hoor. Niet vergeten dat ik alle tijd had en vanaf statief kon fotograferen.
    Volgende keer als je hier gaat wandelen moet je gewoon wat doppinda’s in je zak stoppen en de eekhoorntjes lokken naar een plek waar je ze wel helemaal top kunt fotograferen. Beetje valsspelen mag best hoor.

    Groetjes,
    René

Geef een reactie

