Herfstbos Molecaten, slot   7 comments

Vandaag de laatste serie van de wandeling bij Molecaten.
Ik begin met een foto van het landhuis zelf wat later op de dag iets beter zichtbaar werd omdat de mist wat optrok en het zonnetje een poging deed er door te komen.
Ik ontdekte zelfs een paar gevelstenen aan een bijgebouw!
Verder natuurlijk weer paddenstoelen.

Het volgende blog zal over mijn dierentuinbezoek gaan.

***

*

*

*

*

*

*

*

*

*

***

Posted oktober 22, 2014 by Ank Pot in Bossen, Paddestoelen

Tagged with , , , , ,

7 responses to “Herfstbos Molecaten, slot

Subscribe to comments with RSS.

  1. OH, je hebt de bordjes “verboden toegang” niet gelezen. Ik zet geen stap dat weggetje in. Mooie serie.

  2. Ons werd deze weg gewezen door bewoners van het bijgebouw: ” Als u hier langsloopt komt u vanzelf weer bij de Herberg!” dat het een eigen weg was wisten we wel, maar er liepen vrij veel mensen en ‘verboden toegang’ heb ik niet zien staan.

  3. Mooi Ank, de foto van de zwam met Grace Kelly rol is prachtig, net als de zwammetjes met beukennoot.
    Gr Jan W

  4. Wat is dit een bijzonder zwammetje….allemaal schijfjes zwarte radijs in een ringetje gerold🙂
    En je 2 withoedpaddenstoelen zijn zooooo mooi.

  5. Mooie serie, Ank. Die laatste is prachtig van belijning.
    Groetjes Anne-Marie

  6. Om gelijk met je laatste foto in huis te vallen: Die vind ik werkelijk fantastisch!
    Ook je andere paddenstoelen zijn heel mooie en sfeervol en ik ben verbaasd over de
    boomwortels en stronken die ik hier voorbij zie komen. Zijn ook gewoon kunstwerkjes op zich.
    Leuk om de gevelstenen zo dichtbij te zien. Hele mooie details.

    Groetjes, Helma

  7. Mooie details en inderdaad de laatste is prachtig !

Geef een reactie

