Dierenpark Emmen, deel 5 Vlindertuin   10 comments

Weer terug naar de dierentuin in Emmen.
s’Middags begon het te regenen dus hét moment om de vlindertuin in te gaan.
Helaas dachten erg veel mensen hetzelfde dus was het er erg druk.
Toch nog wel leuke foto’s kunnen maken ook al werd ik erg gehinderd notabene door de vlinders zelf!!! *lol*

***

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

***

10 responses to “Dierenpark Emmen, deel 5 Vlindertuin

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dat moet een heerlijk gevoel geven, die spontane kussen van de vlinders voor je prachtige foto’s!!
    Gelukkig was Gerda in de buurt om dit vast te leggen, anders gelooft niemand het!!
    Ik wens je een prachtig weekend. Gr Jan W

  2. Echt heel mooi Ank.
    In zo’n vlindertuin zie je ook werkleijk de mooiste creaties en kleuren quas vlinders.
    Die laatste vlinder is ook een parel om te zien😉

    Groetjes, Helma

  3. Vooral die laatste twee foto’s zijn prachtig (hahahaha).
    Dit was echt heel leuk hè Ank!

  4. hier heb ik op gewacht! wat een prachtige serie :-))
    ik krijg ook weer zin om te gaan…. zolang we ze niet buiten hebben.
    de eerste 2 foto’s zijn super binnenkomers en ja…
    die laatste 2 foto’s fraaie afsluiters hihi….
    groetjes en fijn weekend,
    Nathalie

  5. Ank een prachtige serie en wat een warm onthaal kreeg je daar😉
    Je foto’s zijn weer van top kwaliteit !

    fijn weekend,

    Gr.
    Frans

  6. Heel mooie serie Ank ! Er zitten echt wel enkele toppers tussen ! Macrolensje gebruikt of de telelens ?

  7. Alles met de telelens gedaan!

  8. geweldig mooie foto’s en vlinders Ank, en wat een grote zitten er daar,
    leuk dat er ook wat flora en rupsen tussen zitten in deze mooie kleurige foto serie.
    de meest soorten heb ik ook wel eens gezien in de diverse vlinder tuinen in Nederland
    alleen die op foto 5 die hele grote heb ik nog nooit in het echt gezien

  9. Jeetje, Ank, wat een mooie serie. Ook ik krijg weer zin om naar een vlindertuin te gaan. ’t Is overigens nog helemaal niet zo makkelijk om er mooie foto’s te maken, ook al vliegen er meestal genoeg vlinders. Maar jij hebt het heel mooi gedaan. En die “aanvallen” van de vlinders herken ik. Ik kreeg ze op laatst niet meer weg. Kwam omdat ik iets roods aan had volgens de eigenaar. Maar ze gingen ook op de camera zitten. En die is zwart……. Groetjes, Joke

  10. Die laatste vlinders vond jou om op te vreten, tot je camera aan toe!!
    Wat een prachtige en bijzondere exemplaren zitten er tussen. Ondanks de drukte heb je ze er toch mooi gefotografeerd.
    Groetjes

Geef een reactie

