Ootmarsum, deel 1   9 comments

Vorige week ben ik samen met Ria een dagje naar Ootmarsum geweest, een oud Twents stadje dat tegen de Duitse grens aan ligt.
Het is bekend om zijn vakwerkhuizen en de vele kunstenaars die er zitten.
Al met al een heleboel leuks om te fotograferen want kunst en monumenten kom je er overal tegen.
Dat begon al bij de plek waar we uit de bus stapten want daar stond molen De Oude Hengel netjes aangegeven middels wegwijzers met daar bovenop Sjalotje, een beeld wat in het groot in dit stadje staat maar daarover later meer.

Wordt vervolgd

***

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

***

Posted november 18, 2014 by Ank Pot in Nederlandse steden

Tagged with , , , , , ,

9 responses to “Ootmarsum, deel 1

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dag Ank…..Ria.
    De dames trekken er goed op uit.
    Wat een mooie impressie weer.
    Gr oet Limburg.

  2. Dit is een hele mooie serie Ank. Leuk die oude ijzeren bank en die dakpannen heel erg grappig om te zien.

  3. Nou oude vakwerk huizen….. ik zag ook grote nieuwe (vak) werkhuizen..🙂 🙂
    Leuke details gefotografeerd.

  4. Ank wat een serie prachtig en dan de pannen met de spijkers er half uit je moet het maar zien.

    Gr. Frans

  5. Je hebt je weer helemaal uit kunnen leven, Ank. Wat een details zag je weer.
    Jammer dat er zo nu en dan een bedekt zonnetje was, het was met de laatste foto’s wel beter.
    Gr Jan W

  6. een prachtige fotogeniek plaatsje aan je foto’s te zien ben er nog nooit geweest,
    maar mocht ik er in de buurt zijn zal ik het zeker bezoeken na het zien van jou foot’s
    heel leuk de molen en de detail foto van de wegwijzer, maar ook de rest is genieten, prachtige foto’s

  7. Het is alweer een week langer geleden, Ank…..ja, ja…de tijd vliegt voorbij, hè.
    Je bent de serie mooi begonnen en de spijkerdetails van de dakpannen springen er voor mij uit.
    Knap, zoals je dat in beeld gebracht hebt.
    Fijne avond!

  8. Geweldig Ank! Je laat ook weer heel wat moois zien🙂
    De mooie details van de kleine dingetjes zoals bij dat raam en dat beeldje
    vind ik werkleijk schitterend. Je ehbt echt oog voor deze mooie dingen en zo kunnen
    wij ook heerlijk even mee genieten. Een prachtige serie foto’s.

    Groetjes, Helma

  9. Wat leuk en ik dacht dat ik Ootmarsum vorige winter gezien had, maar nu zie ik toch hele andere mooie dingen.
    Leuk om met jullie mee te lopen en te genieten.
    Mooie details zoals de leuning, raamhouder, spijkers en de kleine kunst op de wegwijzer

Geef een reactie

