Herfstkleuren, landgoed ‘De Horte’, 1   6 comments

Inmiddels al weer een week geleden heb ik een herfstwandeling gemaakt met Gerda op landgoed De Horte.
Helaas liet de zon zich vrijwel niet zien ondanks de goede voorspelling maar we hebben wel genoten van de prachtige herfstkleuren in het bos.

Wordt vervolgd

***

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

***

6 responses to “Herfstkleuren, landgoed ‘De Horte’, 1

Subscribe to comments with RSS.

  1. Prachtige warme tinten in deze reeks

  2. Ik weet niet of de zon iets had toegevoegd, de contrasten worden dan scherper. Nu is het een mooie serie, vooral de laatste twee vind ik fantasties.

  3. Heerlijk herfst serie en foto’s, leuk met die paddestoel macro’s er bij, die heb ik er helaas niet zoveel kunnen vinden
    Maar dat is het leuke van deze hobby, geniet je weer van de foto’s bij iemand anders en ik hoef er ook niet voor te knielen, want dat lukt niet zo goed meer.

  4. Super Ank, mooie kleuren en best wel aardig licht. Ze zijn mooi helder.
    Het stromende water en de eikels winnen vandaag, die zie ik niet in ‘ons’ bos. 🙂
    Gr Jan W

  5. Jij hebt ook je ogen goed de kost gegeven en de Rodekoolzwammetjes gevonden tussen de beukenbladeren, hè?
    Ze zijn niet zo makkelijk te ontdekken.
    Je opent met een prachtige foto…even dacht ik aan een locatie hier in de buurt.
    Die enkele straal zon vind ik terug in de 2e foto…werkelijk prachtig!
    Een mooie herfstserie weer.
    Fijne dag!

  6. Heel mooie herfstreeks Ank ! Zoals gewoonlijk heb je oog voor detail. Mijn voorkeur gaat uit naar 1 en 2 en de 2 laatste. Maar de detailfoto’s zijn ook zeker de moeite waard.

Geef een reactie

