Ootmarsum, deel 3   6 comments

We gaan weer terug naar Ootmarsum.
Vandaag heb ik een aantal beelden voor jullie die je veelvuldig in het stadje aantreft, dit zijn dus allemaal beelden die in de openbare ruimte staan.
Het laatste beeld uit deze serie is ‘Sjalotje’ het beeld wat ook als miniatuur op de wegwijzers staat.

Kijken jullie mee?

Wordt vervolgd

***

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

***

6 responses to “Ootmarsum, deel 3

Subscribe to comments with RSS.

  1. Het kleurige beeld lijkt me wel leuk in mijn eigen (besloten) ruimte. Er is veel te zien en te fotograferen daar.

  2. Prachtige serie, Ank. De bronzen beelden zijn top, de otters helemaal!!!!
    Heb een fijn weekend. Gr Jan W

  3. Wat een beelden, met recht een kunstenaars dorp. Je heb het allemaal prachtig in beeld gebracht. De uithangborden blijven mij ook boeien.
    Groetjes, Truus

  4. Wat een prachtige beelden Ank maar ookde uithangborden zijn ontzettend leuk om te zien.
    Het beeld in het nisje is ook een mooie bezienswaardigheid.
    Ik heb weer heerlijk even zitten genieten🙂 heel fijn weekend.

    Groetjes, Helma

  5. geweldig hoe jij die beeldjes in beeld weet te brengen Ank, schitterende foto’s

  6. Dat kleurige beeld had ik gemist. Het zou in de tuin niet misstaan en de hoed zou als voedertafel voor de vogels gebruikt kunnen worden🙂
    Het viel niet mee om in de beperkte ruimte, die we hadden, sjalotje goed te fotograferen, maar het is je toch weer gelukt.
    Ik ga meteen door naar je Vreugderijkerwaard🙂

Geef een reactie

