Vreugderijkerwaard, deel 2   13 comments

Dit blog staat in het teken van de ondergaande zon in de Vreugderijkerwaard.
Op de foto’s is het kerkje van Zalk zichtbaar dat aan de overkant van de IJssel ligt.
Het was genieten.

***

*

*

*

*

*

*

*

*

*

***

Posted december 2, 2014 by Ank Pot in Luchten

Tagged with , , ,

13 responses to “Vreugderijkerwaard, deel 2

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ik geloof goed dat je genoten hebt, een prachtige serie van deze zonsondergang.

  2. Wat een prachtige foto’s, vooral die met die zon door dat riet een echt plaatje

  3. Wat is dit een mooie sfeerreeks geworden.
    Prachtig met het gouden riet en oranje zon

  4. Mooie eerste foto en die met het strijklicht door het riet.

  5. Mooie reeks Ank ! Alemaal mooie foto’s maar nrs 4,5 en 6 zijn mijn favorieten. Nr 6 steekt er wat bovenuit vind ik, mooi tegenlicht.

  6. Oeps foutje 🙂 Moet zijn “allemaal” natuurlijk

  7. heel mooie beelden van de ondergaande zon, elke dag gebeurt dit en elke dag is het weer anders,
    daarom kan ik er ook nooit genoeg van krijgen om dit te fotograferen.

  8. SCHITTEREND!!!!!!! Foto 4 en 7 zijn mijn favorieten, Ank.
    Dat kerkje van Zalk is erg fotogeniek als achtergrond voor deze mooie zonsondergang.
    Wat zullen jullie genoten hebben.
    De laatste foto mist de warmte van de andere foto’s, maar toen was de temperatuur waarschijnlijk ook al flink gedaald.
    Fijne dag!

  9. Super Ank, prachtige serie, mijn favorieten 4, 5 en de laatste twee.
    Gr Jan W

  10. Nou…. dat geloof ik onmiddelijk dat dit genieten was!!!!!
    Prachtig gewoon en wat een mooie gouden kleuren in de lucht en door het riet heen.
    Ook je andere foto’s met het zonlicht in het water en de de mooi getekende lucht is geweldig.
    Je laatste foto vind ik gaaf door de silhouetten van de bomen. Super gaaf blog Ank.

    Groetjes, Helma

  11. Mooi die zonsondergang! De eerste 3 foto’s vind ik het mooist.
    Gut….Zalk? Moet dan gelijk aan Klazien uut Zalk denken 😉

  12. Mooie kleuren. Een plezier voor het oog.

  13. Hallo Ank,
    Wat een mooie foto’s van de zonsondergang. Het riet kleurt ook heel ergmooi!
    Groetjes Senna

Geef een reactie

