IJsbeelden festival 2014, deel 2   9 comments

We lopen weer verder in de diepvrieskou en treffen een zinkende Titanic (in de achtergrond ook van ijs) aan met mensen die in een bootje zijn gevlucht.
Vervolgens komen we aan bij Bonnie and Clyde en hun Ford V8.
De twee gangsters poseren hier bij hun indrukwekkende oldtimer.
Op de laatste foto heb ik ze weggekloond om de auto beter uit te laten komen, iets wat ik overigens zelden doe.

Wordt vervolgd

***

*

*

*

*

*

*

*

***

Posted december 14, 2014 by Ank Pot in Evenementen, IJSsculpturen

Tagged with ,

9 responses to “IJsbeelden festival 2014, deel 2

Subscribe to comments with RSS.

  1. Weer prachtige beelden.
    Mooi, zoals je Clyde hebt gefotografeerd en ook de auto komt zo goed in beeld.
    Was het er erg koud of viel dat mee?

    @Ank zegt: Het was er minus 8 en als je daar een uurtje hebt rondgelopen, of liever hebt staan fotograferen
    ben je tot op het bod verkleumd.

  2. Het ziet er weer prachtig uit, wat een mooie foto’s.

  3. Prachtige serie en die auto is idd alleen erg mooi geworden.
    Ik heb dus in het weekend duidelijk deel 1 gemist \\;-\9
    Tot zo dan 🙂

  4. Mooi Ank. Mijn favorieten zijn de Titanic sculpturen. Ik zie graag dat melkwitte of transparante.
    Gr Jan W

  5. Ank een frisse serie met weer prachtige kleuren en de scherpte op de juiste plaats.

    Frans

  6. De Titanic vind ik echt schitterend om te zien.
    Ik vind het echt vakwerk als je van ijs zoiets moois kan maken.
    Alles lijkt levensecht en zo mooi met de verschillende lichten.
    Ook de auto en de mensen erbij zijn prachtig uitgebeeld.

    Groetjes, Helma

  7. Mooi Ank! Het was echt super om daar te zijn.
    Gr. Ger

  8. Om dat met de losse pols te fotograferen moet je toch een vaste hand hebben Ank ! Ik vind het mooie beelden

  9. ongelooflijk dat ze dit van ijs kunnen maken, prachtige foto’s
    vind zandsculpturen al zo knap, maar dit is nog een stukje moeilijker te maken volgens mij

Geef een reactie

