Dickens Festijn 2014, Deventer, deel 5   6 comments

Ik begin dit blog met foto’s van Ebenezer Scrooge, de man waar het in de Christmas Carol allemaal om draait. Hij is een uitgesproken chagrijn en laat dat ook merken aan iedereen, met name vrouwen, die hij tegenkomt. Toch heb ik een paar zwemen van glimlachen vast kunnen leggen! Hij maakte het de opnameploeg van RTVOost ook niet bepaald gemakkelijk.  Even later zag ik hem lekker genieten van een broodje beenham. Natuurlijk was ook Uriah Heep weer van de partij. En Roderick die de politieman speelt kon uiteraard ook niet ontbreken, hij deed het weer met verve! Dan zijn daar de mannen met de builenpest die altijd op zoek zijn naar (meestal) meisjes die bang voor ze zijn en gillend weglopen, succes verzekerd *lol* De laatste twee foto’s van deze serie heb ik omgezet in sepia omdat ik ze zo beter tot hun recht vond komen.

WORDT VERVOLGD

***

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

***

 

 

6 responses to “Dickens Festijn 2014, Deventer, deel 5

Subscribe to comments with RSS.

  1. Stuk voor stuk prachtige portretten Ank.
    Door de sfeer leven ze zich helemaal in hun rol.
    Heel mooi vastgelegd.
    Al weer wat beter?
    Hoop dat je snel opknapt!
    Groetjes

  2. Helemaal top!! Een prachtige portrettengalerij, Ank.
    Gr Jan W

  3. Vooral de eerste twee portretten van Scrooge zijn heel treffend, Ank.

  4. Wat is het weer genieten bij je…Topserie weer
    En die kleine glimlachjes zijn goed waar te nemen🙂

  5. Hai Ank,

    Allereerst de allerbeste wensen voor 2015.
    Wat een prachtige serie portretten laat je hier weer zien. Fantastische platen zitten er tussen. Heerlijk.
    Volgens mij mooier dan die van vorig jaar. Ik denk dat je de belichting net ietsje beter te pakken hebt, maar misschien komt het wel door beter daglicht.
    Toch denk ik het eerste, want de details in de gezichttn zijn erg mooi. Ik kan mij herinneren dat ik de vorige keer iets gezegd had over sepia of z/w.
    Die laatste twee foto’s zijn super. Vooral die laatste verdient een ereplaatsje.

    Groetjes,
    René

  6. prachtige portretten Ank, wat een werk maken die mensen er van om er zo uit te zien, heel mooi vast gelegd.

Geef een reactie

