Dickens Festijn 2014, Deventer, slot   7 comments

Vandaag de laatste serie foto’s van het Dickens Festijn, niet omdat ik er niet meer heb maar er staan al weer zoveel andere foto’s in de wachtrij, vandaar! Ik begin deze serie met twee tweelingen, hoe hebben ze ze zo bij elkaar gevonden, ze hadden veel bekijks. En zomaar ineens kwamen in een echtscheidingsdrama terecht.De vrouw schreeuwde uit het raam naar kennelijk haar man beneden die haar zichtbaar had bedrogen. Zij gooide hem zelfs haar sexy corset (zoals ze het zelf noemde) die ze ooit van hem had gekregen om de oren en er stond hem niets anders te doen dan zijn koffers te pakken en te vertrekken. Even later trof ik een andere jongeman die kennelijk hetzelfde was overkomen *lol* Aan het einde van de middag begon het te regenen en toen zijn we de Bergkerk in gegaan waar werd gezonden en geacteerd. Daarna rond 17.00 uur als het festijn is afgelopen, begon de samenzang en dan zie je de figuranten ook binnenkomen. Jos de Beij (directeur bbibliotheek) en zijn dochter (Uriah Heep en Madelief) verorberden nog snel een lekkere wafel en de afsluiter van het geheel is altijd een optreden van piperband. De laatste foto is voor de verlichte Bergkerk, tot volgend jaar, tot Dickens!

***

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

***

 

 

7 responses to “Dickens Festijn 2014, Deventer, slot

Subscribe to comments with RSS.

  1. Geweldig mooie portretten Ank.
    De kostuums zijn schitterend.
    Lijkt me een feest om dit te fotograferen 🙂

  2. Prachtige fotos !!!!!!!!!!

  3. Mooie foto’s, Ank! Ik vind de sepafoto waar het stel van achter gefotografeerd is erg mooi en natuurlijk de foto van mijn zoon ;).

  4. Dat was weer genieten Ank.

  5. Ja Ank, er liepen een paar van die rokkenjagers rond, maar deze vrouw was niet voor de poes 🙂
    De foto van de tonnenrollers vind ik prachtig, ze staan er zo heerlijk ontspannen op.
    En hier zie je Uriah Heep, zoals je hem in de straten niet tegen zult komen.
    Je eindigt met een mooie opname van de Bergkerk.
    En nu….over een klein jaar mogen we weer!!!

  6. een geweldig mooi slot van een schitterende serie van dit festijn Ank, ik heb weer genoten van jouw schitterende portret foto’s

  7. Ik ken het probleem van teveel foto’s in de wachtrij maar al te goed Ank.
    maar ik zou deze serie voor goud hebben willen missen 🙂
    Prachtige en kleurrijke serie die jij voortreffelijk in beeld hebt gebracht.

    Groetjes, Helma

Geef een reactie

