Kampen, deel 1   9 comments

Vandaag start ik met de foto’s die ik al voor de Kerst in Kampen heb gemaakt toen ik er een paar heel koude uurtjes samen met Gerda doorbracht.
De eerste serie foto’s is van de brug die vanaf het station over de IJssel naar de binnenstad loopt.
Zowel aan het begin van de middag als na zonsondergang heb ik er foto’s van gemaakt.
Maar ik begin natuurlijk met een foto van de Kamper Steur die ernaast in het water ligt.

WORDT VERVOLGD

***

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

***

Posted januari 6, 2015 by Ank Pot in Nachtfotografie, Nederlandse steden

Tagged with , , , ,

9 responses to “Kampen, deel 1

Subscribe to comments with RSS.

  1. We hebben veel moois dichtbij. Vooral de avondfoto’s vind ik mooi.

  2. Bijzonder mooie opnames van de brug , zowel bij dag als avondlicht. En in detail lijkt het net Moviepark /Disneyland.
    gr. Truus

  3. Prachtige serie, Ank. Er was heel mooi licht bij de verschillende opnamen.
    Gr JanW

  4. Die brug is erg fotogeniek.
    Ik vertelde je al, dat ik er ook zulke mooie foto’s van heb….ook met bijzonder mooi licht.
    Leuk om te zien, dat het wegdek opgetakeld is om een schip door te laten.
    De avondfoto’s zijn ook bijzonder mooi, Ank! Prachtige lucht ook.

  5. Mooie serie!! Ben d’r nog steeds trots op hier te mogen wonen🙂

  6. Wat bijzonder al die foto`s van die ene brug
    Leuk zo `s morgens en `s avonds
    En die foto`s dat de kerktoren gevangen zit tussen de brugdelen zijn wel héél erg mooi en apart

  7. Zowel de steur als de brug vind ik geweldig Ank.
    Beide heb ik nog nooit gezien. De kleuren die komen bij
    het later worden op de dag en het vallen van de duisternis
    zijn werkleijk prachtig om te zien. Echt schitterend dit blog!

    groetjes, Helma

  8. mooie serie van deze bijzonder brug Ank, prachtige avond foto’s

  9. Een bijzondere brug hebben ze daar. Heb ik wel eens gezien bij een weerfotograaf die er in de buurt woont.
    Leuk die steur in het water. Leuk dat je met 2 soorten licht foto’s van de brug kon maken.
    Groetjes

Geef een reactie

