Berijpte wereld   7 comments

Dit log is geheel gewijd aan de witte wereld met rijp in de Vreugderijkerwaard.
Het was een echte winterse aanblik, toen nog zonder sneeuw, het was afgelopen vrijdag.
De IJssel was flink uitgestroomd in de uiterwaarden en daar lag dan ook ijs.
Vogels in het riet (ik hoopte op Baardmannetjes) hebben we niet gezien, behalve het IJsvogeltje uit het vorige log.
Maar het was prachtig deze verstilde wereld.
Ook het kerkje van Zalk lag er weer prachtig bij aan de overkant van de rivier.

***

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

***

7 responses to “Berijpte wereld

Subscribe to comments with RSS.

  1. Prachtige winterse foto’s Ank, je hebt de details ook niet overgeslagen, erg fraai gedaan hoor.

  2. Niet alleen de ring is super, Ank, ook de twee touwen met de knoop, de ijsplaten van de vloedlijn, teveel om op te noemen.
    Rijp aan bomen en planten blijft fascineren en levert prachtige foto’s op. Bedankt dat je dit óók voor mij hebt gedaan.
    @8 jaar na dato…..het zou mooi zijn….
    Gr Jan W

  3. Mooi!!!

  4. Prachtig, al die ijskristallen.
    De toren van Zalk piekt mooi boven het berijpte riet uit.
    Dit heb ik dus in mijn afwezigheid moeten missen😦
    Groetjesss…Ria.

  5. Wat heb je fraaie foto’s van de wit berijpte wereld gemaakt.
    De wereld is dan net een sprookje, zeker als er nog zon bij is, want dat was de aanleiding voor het begin van mijn foto- en weerfotohobby in december 2007.
    Zonder zon heeft het ook echt iets.
    Fraai het ijs rond de rietstengels boven het water.
    Benieuwd of we de komende dagen nog wat mooie winterse beelden kunnen schieten??
    Groetjes

  6. prachtige winter plaatjes, ook zonder sneeuw maar met rijp is het heel mooi om de winter te fotograferen
    zoals vandaag met storm en regen is er niet veel aan buiten, en dat weer hebben we in Holland helaas maar al te vaak
    des te meer geniet ik van deze foto’s die je hier laat zien.

  7. Hier kan ik echt enorm van genieten.
    Ik heb zelf nog weinig tijd gehad en als ik al vrij was dan was er weer geen rijp.
    Geweldige reportagen Ank.

    Groetjes, Helma

Geef een reactie

