Sneeuw !   10 comments

Afgelopen zaterdag viel er hier voor het eerst een pak sneeuw.
Helaas was het van korte duur want het regende s’morgens al dus ben ik er al vroeg voor op stap gegaan en de meeste foto’s zijn dan ook gemaakt voor 9 uur toen het nog vrij donker was.
Later op de dag ging de zon wel schijnen maar was de sneeuw al blubber geworden en van de bomen verdwenen.
Maar misschien de komende dagen weer een nieuwe kans.

***

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

***

Posted januari 28, 2015 by Ank Pot in Aa-landen, Mensen, Sneeuw en ijs

Tagged with ,

10 responses to “Sneeuw !

Subscribe to comments with RSS.

  1. Op sommige plekken was je me net een half uurtje voor. Hoop op een flink pak de komende dagen.

  2. Mooi hoor Ank, er komt nog veel meer sneeuw.

  3. mooie sfeerbeelden Ank
    Ze hebben nog wat beloofd .
    Afwachten maar🙂

  4. De foto met de 2 bruggen vind ik het mooist.
    Verder ook prachtige winterse beelden.
    Als ik zo naar de buienradar kijk, maken wij vandaag weinig kans op sneeuw en zal ik nog gewoon kunnen boulen.
    Wie weet….krijgen we wel een wit weekend🙂
    Groetjessss…Ria.

  5. Mooi die sneeuwfoto’s Ank! Het was het vroege opstaan
    wel waard (lol). Hoe was het in Amersfoort?

  6. Mooie foto’s Ank. Ja het was prachtig Zaterdag, ik weet niet of het nog eens komt. voor vandaag hadden ze het ook gezegd, maar hier is niets te zien

  7. Prachtig die onbelopen sneeuwbeelden. Al heb je met de voetstappen op de andere foto’s wel meer tekening in het wit natuurlijk.
    De foto van de bandensporen is super. Je krijgt de komende dagen waarschijnlijk weer kans je serie uit te breiden.
    Gr Jan W

  8. Was dit ook de Dobbe in winterkleed ?
    Mooie reeks en heerlijk om in de sneeuw te lopen en al die mooie beelden op je in laten werken hè ?
    Mooie verstilde witte Zwolse wereld

  9. Echt geweldig Ank.
    Heerlijk als ik al die sneeuw zie. Hier in het West-Friese een paar vlokken maar die waren al gesmolten
    eer ik onder de douche vandaan kwam om te gaan footgraferen😦
    Gelukkig kan ik dan hier nog wel even heerlijk genieten.

    Groetjes, Helma

  10. De korte maar maar wel mooie winter van 2015🙂 fijn dat je toch nog wat sneeuw foto’s hebt kunne maken

Geef een reactie

