Winterse stadswandeling Zwolle, deel 1   9 comments

Op deze mooie lente-achtige dag ga ik even terug naar de dag dat er hier in Zwolle wat sneeuw was gevallen.
Het was 5 februari en er was een heel klein beetje sneeuw gevallen dat hier en daar voor een beetje wit zorgde.
De zon scheen en het was prachtig weer dus ik ben naar de binnenstad gegaan en heb daar al fotograferend rondgewandeld.

Ik ben begonnen op de Samenhofsingel bij theater de Spiegel en het voormalige Flevogebouw, waarna ik foto’s heb gemaakt van de Thorbeckegracht en alle gebouwen die daarlangs liggen.

WORDT VERVOLGD

***

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

***

9 responses to “Winterse stadswandeling Zwolle, deel 1

Subscribe to comments with RSS.

  1. Prachtig Ank de stad lijkt nog te slapen in deze winterse sfeer.

  2. Ook van Zwolle, heb je hele fraaie en scherpe foto’s gemaakt Ank, een knappe serie hoor.

  3. Een mooie winterse serie Ank. Dat beetje sneeuw geeft net iets extra’s.

  4. Bela, super-akran kaj klaraj bildoj, Ank! (bron Google translate)
    Ik wens je een fijn weekend. Gr Jan W

  5. @ J©NW: Dankon!

  6. Mooi! En wat hebben we een prachtige stad!

  7. Dat ziet er wel even anders uit dan vandaag, Ank! Geen sneeuw en af en toe werd het ons zelfs te warm 🙂
    Het lijkt wel of ik vandaag gedeeltelijk dezelfde route heb gevolgd bij de Blauwvingertocht.
    Ik heb 20 km. gewandeld door Zwolle en omgeving.
    Mooie Zwolse foto’s in een helder winters landschap.
    Groetjessss..Ria.

  8. wat zijn er toch veel mooie plekjes en plaatsen in Nederland Ank, en jij weet ze allemaal goed te vinden
    prachtige serie en foto’s van Zwolle

  9. Mooie serie van de gracht met de schepen. Ook fraaie geveltjes zijn te zien. Daar denk je eigenlijk niet zo aan bij Zwolle.
    Ik kan me niet herinneren ooit in Zwolle geweest te zijn. Wel uiteraard vele malen op het stuk snelweg dat door Zwolle slingert en er wel eens in de file gestaan. Het beetje sneeuw geeft wel een aparte sfeer aan de foto’s.
    Groetjes

Geef een reactie

