Carnaval in Zwolle/Sassendonk, slot   9 comments

Vandaag de laatste lange serie foto’s van de carnavalsoptocht.
Het wordt weer tijd voor wat anders.
Maar geniet nog even mee van alle vrolijkheid van vorige week.

***

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

***

Posted februari 21, 2015 by Ank Pot in Carnaval, Mensen

Tagged with , , ,

9 responses to “Carnaval in Zwolle/Sassendonk, slot

Subscribe to comments with RSS.

  1. Een prachtige serie Ank, ik heb er in elk geval van genoten hoor.

  2. Een mooie afsluiter van het carnaval Ank. Er zijn creaties die gedragen worden met erve, anderen zijn meer geverfde creaties….
    Gr Jan W

  3. ‘k kom nog even de v brengen die ik vergeten was…

  4. De optocht doet niet onder voor het zuiden Ank. Je hebt vele foto’s geschoten.

  5. Prachtig om te zien hoe jong en oud genieten van zo’n dag, prachtige portrait en detail foto’s weer Ank
    Schitterende lange uitgebreide karnaval serie.

  6. Wat een spektakel en wat een kleuren en vrolijkheid.
    Schitterend dat men er daar zoveel aan doet 🙂
    Groetjes, Helma

  7. Prachtige kleurige portretten Ank
    Fantastisch hoe ze de praalwagens maken.
    Dit is echt weer een wow serie
    Groetjes

  8. Voordat ik naar je nieuwste blog ga heb ik eerst je carnavalsseries bekeken, Ank. Wat mij opvalt is dat ze allemaal zo prachtig belicht zijn. Hele mooie en kleurrijke foto’s. Heb je ze met de telelens gemaakt of toestemming aan iedereen gevraagd om ze van dichtbij te mogen fotograferen? Compliment voor de hele serie. Groetjes, Joke

  9. Ik heb alle Carnavalsfoto’s gemaakt met de 18-270 zoomlens en ik heb niemand toestemming gevraagd. Ik stond meestal een paar meter van hen af.

Geef een reactie

