Tijgerdrieling, deel 2   6 comments

Omdat ik heel veel foto’s van ze heb gaan we maar gauw verder met de tijgerdrieling en hun ouders.
Wat ik nog kan melden is dat de zon, hoe blij we ook waren dat die scheen, het wel lastig maakte om door het glas te fotograferen.
Je kreeg regelmatig reflecties van dingen die achter je stonden waardoor er o.a. lichte vlekken op de foto’s ontstaan.
Ook was iedereen die voor het raam stond een hindernis op de foto zeker als die persoon lichte kleding aan had.
Als fotograaf wil je het graag zo perfect mogelijk hebben…..😉

WORDT VERVOLGD

***

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

***

6 responses to “Tijgerdrieling, deel 2

Subscribe to comments with RSS.

  1. Prachtige poezen. De derde foto vind ik het allermooist.

  2. Wat een schitterende foto’s Ank, voor mij ook opname 3 hoor…..een pláááátje!

  3. Ook jij hebt er geweldige series van gemaakt, Ank.
    Leuk om te zien, dat ze omhoog kijken en aandachtig luisteren naar het geluid van een vliegtuig.
    Soms is het één warrige kluwen van stoeiende tijgers…schitterend!
    Het is heerlijk nagenieten en ik ben blij, dat we zulk goed weer hadden.
    De spiegeling neem ik graag voor lief.
    Fijne dag!

  4. Nou Ank, met spiegeling van het glas valt het best mee hoor. (We kijken er wel doorheen.🙂 )
    Het zijn prachtige foto’s geworden, in het wild moet je allerhanden capriolen voor uithalen en een dure reis maken. Nu kunnen we hier genieten.

  5. Nou….. je ehbt echt niet te klagen Ank,
    want wat je hier laat zien is meer dan verwacht.
    Ik dacht dat ik vele meer vlekken of reflecties zou zien zoals je omschreef maar je laat
    juist prachtige foto’s zien! Wat zijn eht toch geweldige mooie dieren.

    Groetjes, Helma

  6. Mooie serie, hier zie je goed dat ze nog jong zijn. Kiezen is moeilijk, er zitten spannende, ontroerende en stoere foto’s.
    Maar toch….ik ga voor de eerste familiefoto. Door de aftekening lijkt Pa tijger een heel grote glimlach te hebben……
    Gr Jan W

Geef een reactie

