Appingedam, deel 3   13 comments

Even weer wat foto’s van Appingedam in dit blog, anders kom ik daar nooit doorheen en ik heb nog wel het e.e.a. te laten zien van dat prachtige plaatsje.
Wandelen jullie weer mee door de prachtige straten met oude panden?
Ze hebben hier werkelijk van alles voor het raam staan 😉

WORDT VERVOLGD

***

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

***

Posted maart 22, 2015 by Ank Pot in Architectuur, Nederlandse steden

Tagged with , ,

13 responses to “Appingedam, deel 3

Subscribe to comments with RSS.

  1. Een mooie serie foto’s met aandacht voor details, knap gedaan hoor Ank.

  2. Heel mooi gedaan Ank, de foto’s met de reflectie door de zonnebril (?) Vind ik bijzonder mooi. Groetjes, Truus

  3. Nee Truus, het was een groene heksenbal.

  4. Telken als ik hier kijk dan denk ik; wat zijn er toch veel plaatsen waar ik nog nooit geweest ben! Leuk die oude huisjes en die details die je dan op de foto zet. Haha zo’n kabouter staat hier ook voor het raam, maar dan in kleur i.p.v. wit. M’n schoonzusje bracht die ooit mee voor ons. :))

  5. Prachtige details en wat een mooi sfeervol plaatsje is dit….
    Top genietserie weer

  6. Off topic: nee de foto van de bloemen heb ik niet zelf gemaakt hoor!

  7. Het “gluren bij de buren” levert verrassende plaatjes op 🙂
    Verder heb je er ook weer mooie details uitgepikt.
    Fijne dag!

  8. Hier kunnen de klm-huisjes toch niet aan tippen. Dit zijn échte huisjes, hier geniet ik van de sfeer die ze uitstralen.
    De details die jij dan weer weet te kieken, Ank, zijn de bonussen! Gr Jan W

  9. Geweldig! Wat een apart stukje stad is dit. Prachtige en authentieke geveltjes, muurankers en andere leuke bezienswaardigheden.
    Echt leuk om dit te zien en ik heb dan ook heerlijk even mee gewandeld 🙂

    Groetjes, Helma

  10. Kan ik je mooie foto`s weer eens bekijken om te zien of wordpress nu wel reageert :-0

  11. Mooie details heb je weer gevonden Ank!
    Prachtige serie !

  12. prachtige foto’s en plekjes Ank, mooie rondleiding door dit pittoreske stadje

  13. Prachtige details heb je gefotografeerd. Geen idee eigenlijk dat er zulke mooie oude huizen staan. Bij enkele zou je bijna denken dat ze omvallen, want die staan flink uit het lood. Als ik er ooit in de buurt kom is het zeker een bezoek waard!
    Groetjes

Geef een reactie

