Appingedam, deel 4   8 comments

We wandelen weer verder door de straatjes met kleurrijke panden in Appingedam.
Niet alleen zijn veel panden schots en scheef maar ook er staan ook veel fel gekleurde pandjes.
Iedere straat herbergt wel een verrassing wat dat betreft.
Ook stond er in het centrum een serie beelden van kussende stelletjes.

WORDT VERVOLGD!

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

***

Posted maart 23, 2015 by Ank Pot in Nederlandse steden

Tagged with , , ,

8 responses to “Appingedam, deel 4

Subscribe to comments with RSS.

  1. Heel mooi stadje.

  2. Door jouw blog leer ik heel veel mooi plaatsen kennen Ank, weer zo’n fotogenieke plaats en prachtige serie foto’s

  3. Geweldig…een prachtig mooi stadje
    En die beschilderde huizen….schitterend mooi net als die beelden !

  4. Er valt dus nog heel veel meer te zien in Appingedam.
    Ik ben er destijds met Truus doorheen gevlogen, merk ik nu.
    Veel bijzondere panden en leuke details weer.
    Er wordt heel wat gekust daar in het hoge noorden🙂
    Fijne dag.

  5. Aan diversiteit geen gebrek daar, er is zelfs een kalkoven als ik het goed heb.
    Mijn favoriete foto is het steegje/doorgang nr 23. Prachtige dieptescherpte!!
    Gr Jan W

  6. Hai Ank,

    Het doorkijkje bij nummer 23 is super. Knap gezien en daar heb jij toch wel een goed oog voor.
    Ook op andere foto’s een hoop mooie, fotogenieke details.
    Dit zijn heerlijke series om te bekijken.

    Groetjes,
    René

  7. Werkelijk prachtige pandjes en geveltjes.
    Nooit geweten dat het daar zo’n rijkdom was aan prachtige details.
    Ik vind het echt heel erg mooi en ben blij dat ik op deze manier mee kan wandelen🙂

    Groetjes, Helma

  8. Leuk al die beelden van kussende mensen. En natuurlijk al die prachtige huizen. Vooral die beschilderde vind ik mooi.
    Een plaatsje dat de moeite van het bezoeken waard is.
    Groetjes

Geef een reactie

