Appingedam, slot   9 comments

Vandaag de laatste serie foto’s van Appingedam, waar echt heel veel te zien is en waar ik graag nog eens naar terug wil maar dan in de zomer.
In dit blog een hoofdrol voor de Nicolaikerk, helaas was die gesloten dus we hebben niet binnen kunnen kijken.
Het is een prachtig gebouwencomplex met onderdoorgang, kijk zelf maar.
Verder een aantal foto’s van verschillende dingen die me opvielen, zoals de zeer scheve pandjes die we overal tegenkwamen.
Het me mosjes begroeide muurtje en de haven natuurlijk met z’n muziektent.

De eerstvolgende stad die aan bod zal komen is Doesburg maar voor de broodnodige variatie komen er eerst nog andere foto’s, anders gaat het allemaal maar vervelen en dat moeten we niet hebben!

***

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

***

Posted maart 25, 2015 by Ank Pot in Kerken, Nederlandse steden

Tagged with , , , , , ,

9 responses to “Appingedam, slot

Subscribe to comments with RSS.

  1. Prachtig slot van de tour door Appingedam Ank. Mooie foto’s en nog wel avondfotografie tot slot. Het gaat bij jou toch niet zo gouw vervelen hoor…afwisseling genoeg in je foto’ s. Groetjes.

  2. Heel mooi Ank, het haventje ook erg leuk in beeld gebracht en de bloemetjes op de muur ook zeer apart. Appingedam is zeker een plaats waar veel moois is te vinden, als je er maar oog voor hebt. En dat is jou wel toevertrouwd. Ook sfeervolle avondopnames.

    gr. Truus

  3. Mooi de avondopnames tot slot. Maar de hele serie is mooi. Die scheve huizen vielen mij al eerder op.
    Ik hoop alleen dat ze niet nog schever gaan staan, want er was kortgeleden weer een aardschok met als middelpunt Appingedam….!
    Dit soort series vervelen niet gauw hoor Ank!
    Groetjes en tot de volgende van Doesburg.

  4. Een mooie serie hoor Ank, de avond opnamen zijn echt super.

  5. Ank wat heb je weer een prachtige serie gemaakt ik heb er van zitten genieten.

    Gr. Frans

  6. Een prachtige serie, Ank. Ee schitterende promotie voor Appingedam, dat blijkt ook uit de andere reacties.
    Tweemaal een foto van een pelikaan die de jongen voedt met eigen bloed, dat vraagt om uitleg.
    Nu blijkt, dat het kerkzegel van Appingedam deze afbeelding draagt.
    Meer interessante info over voedende pelikaan is te zien op: http://www.volkoomen.nl/dieren/pelikaan.htm
    Gr Jan W

  7. Fantastisch mooi, Ank. Ik heb meteen de andere delen ook even bekeken. Door mijn griep zijn die erbij ingeschoten, maar dat heb ik nu weer ingehaald. Wat een prachtige stad, hè. Jammer dat het toch een beetje ver bij mij vandaan is.De detailfoto’s vind ik ook erg mooi. Leuke en mooie digitale stadswandeling. Groetjes, Joke

  8. Van de zomer gaan we zeker richting Appingedam, je hebt mij erg nieuwsgierig gemaakt met deze prachtige series.

  9. prachtige serie en heel mooi slot van deze Appingedam serie Ank
    prachtige architectuur foto’s en heel fraaie detail opnamen, de laatste foto een heel mooi nacht/avond foto

Geef een reactie

