Zeepaardjes en Kwallen   12 comments

Al bijna een week ben ik flink ziek en daarom is het zo stil hier. Een aantal dagen had ik hoge koorts maar die is nu gelukkig wel wat gezakt maar ik moet nog veel hoesten en ben ook erg moe. Ik slaap veel en dus  zit ik niet of nauwelijks achter de computer.

Deze foto’s zijn gemaakt in Ouwehands Dierenpark in Rhenen.
Jammer genoeg was de achterwand bij de kwalletjes erg vies en beschadigd waardoor  ik veel foto’s weg heb moeten doen omdat de achtergrond te onrustig was, maar deze serie is door de ‘ballotage’ gekomen!

***

*

*

*

*

*

*

*

*

***

Posted april 2, 2015 by Ank Pot in Dierentuin

Tagged with , , , ,

12 responses to “Zeepaardjes en Kwallen

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dat heb je heel knap gedaan Ank, het valt echt niet mee, om door het glas heen goede foto’s te maken hoor. Ik wens je van harte beterschap, het wordt tijd dat de zon lekker gaat schijnen, daar knap je vast van op.

  2. Beterschap hoor!

  3. Allereerst sterkte en beterschap Ank. Dat zonnetje mag zeker wel komen, ik hoop t voor je.
    De Zeepaardjes zijn erg goed geslaagd, maar de kwallen zijn super, prachtige scherpte op de tentakels en de kwal zelf!
    Alle foto’s zijn daarbij ook nog prachtig van kleur! Gr Jan W

  4. Hopelijk knap je snel op en toch nog knap dat je ondanks je ziekte toch zo`n mooie serie gepost hebt.
    Die kwallen daar kijk je gewoon doorheen…schitterende serie

  5. Deze zijn toch mooi geworden. Maar door glas en zeker als het niet schoon is en met een beschadigde achtergrond is er weinig eer te behalen.
    Maar deze zijn toch goed geworden. Aparte beestjes die zeepaardjes. Op kwallen ben ik niet zo dol, want in mijn jeugd in Katwijk genoeg gestoken!
    Groetjes en beterschap!!

  6. Mooie foto’s van achter glas schieten valt niet altijd mee, maar deze zijn heel goed gelukt. Wens je veel beterschap en fijne paasdagen.

  7. Heel vervelend en hardnekkig Ank deze griep, ik weet er alles van, van harte beterschap en hopelijk is het snel weer over.
    prachtige onderwater foto’s, erg goed gelukt het lijkt net of je zelf onder water bent geweest, schitterende kleuren en details.

    Fijn weekend en paasdagen.

  8. Heel vervelend zo’n hardnekkige griep Ank en daar moet je ook niet te licht mee omspringen.
    je foto’s hier zijn weer prachtig om te zien. Niet te zien dat je door glas heen hebt gefotografeerd.
    Heel fijn Paasweekend.

    Groet, Helma

  9. Allereerst beterschap gewenst, Ank. Ik weet uit ervaring hoe vervelend deze griep is. Je bent er behoorlijk ziek van en het duurt ook nog eens lang. Je foto’s zijn geweldig. Heel mooi gedaan. Foto 4 is helemaal prachtig. En je kwallen …. ’t zijn toch net kunstwerkjes. Het allerbeste en denk om jezelf. Groetjes, Joke

  10. Haha kwallen! Daar ben ik niet zo dol op, maar de zeepaardjes zijn leuk om te zien!
    Knap je inmiddels al wat meer op? Je had het flink te pakken dus! Het mooie (warmere) weer komt eraan las ik, dus kunnen we lekker naar buiten. Dan voel je je vast ook weer wat beter.

    off topic: ja we waren tevreden met de knipbeurt van Noortje. Niet helemaal zoals een Cocker hoort te zijn misschien, maar het moet voor mij ook praktisch zijn i.v.m. bos en water. We vonden het moeilijk om te beslissen om geen puppy erbij te nemen. Ik durf het risico niet aan dat ik straks een druktemaker krijg, terwijl Noortje zo’n heerlijk rustig en makkelijk beest is. Bovendien houden me allerlei kosten ook tegen. Trimmen is niet goedkoop en opvang ook niet. En dan de dierenartskosten. Nee, toch maar niet. We willen ook nog andere leuke dingen😉

    Fijne Paasdagen!

  11. Het viel inderdaad niet mee om hier mooie foto’s van te maken.
    En heb je dan een mooie scherpe foto van een kwal, dan bederft zo’n bekraste achterwand alles weer.
    Bij deze foto’s klopt alles, ook het licht.

  12. Hai Ank,

    Oei, foto 4!!! Wat een beauty zeg. Ook de kwallenfoto’s zijn super. Lijkt wel een beetje op die foto’s die met de Hubble-telescoop zijn gemaakt van verre sterrenstelsels. Zo mooi met die kleuren en vormen.

    Groetjes,
    René

Geef een reactie

