Aquarium   10 comments

Hartelijk dank voor al jullie beterschapswensen.
Het gaat elke dag een stukje beter maar ik ben er nog niet, dat voel ik wel dus ik doe rustig aan.

We gaan verder met aquariumfoto’s.
Allerlei vissen die ik niet bij naam ga noemen.
Geniet maar gewoon van de diversiteit en prachtige kleuren van deze dieren.

***

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

***

Posted april 5, 2015 by Ank Pot in Dierentuin

Tagged with , , ,

10 responses to “Aquarium

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ik heb zeker van deze mooie foto’s genoten Ank, heel knap gedaan hoor. Doe het nog maar een beetje rustig aan, en weer gauw beter worden.

  2. Je hebt mooie scherpe foto’s gemaakt. Beterschap verder. Vandaag eindelijk het ijsvogeltje weer gezien.

  3. Wist niet dat je dit zo mooi kon fotograferen achter glas, moet wel heel bijzonder schoon geweest zijn, prachtige vissen en foto’s Ank

  4. Prachtige serie, Ank, heel mooi van kleur. Ze zijn allemaal super, maar de Piranha’s (foto 3 ) net een beetje meer!
    Sterkte en beterschap gewenst. Gr Jan W

  5. Hoi Ank,
    Schitterende foto’s!! Prachtig die kleuren van die mooie vissen. Wat een plaatjes.
    Ontzettend knap gedaan hoor!!

    Groetjes, Marco

  6. Hè….mijn antwoord komt niet door…
    Maar je fotoreportage is prachtig en kleurrijk ondanks de glaswand

  7. Wat is de onderwaterwereld toch kleurrijk, hè!
    En zoveel soorten!!!!
    Mooie foto’s.
    Fijne avond nog!

  8. Ik vind het echt super dat je deze vissen allemaal zo mooi in beeld hebt kunnen bregnen.
    het glas moet dan wel mooi schoon geweest zijn want de kleruen zijn mooi helder.
    Een hele pracht en praal aan vissen zag ik hier en daar heb ik van genoten.

    Groetjes, Helma

  9. Hai Ank,

    Ik neem aan dat je alles zonder flitser hebt gefotografeerd en wil ik je een pluim geven voor de uitstekende scherpte die je hebt weten te creëren.
    Uiteraard kan het altijd beter en altijd scherper, maar ik heb het vermoeden dat je ook nog eens uit de hand hebt gefotografeerd.
    Zo ja, dan nog een extra compliment. Ik kan echt niet zien dat je van achter glas hebt gefotografeerd en zonder hulpmiddelen.. Super!

    Groetjes,
    René

  10. Ja het is precies zoals jij zegt René; zonder flits en uit de hand! Dankjewel voor je complimenten!

Geef een reactie

