Wandeling   16 comments

Eerst even reclame maken voor de festiviteiten die ik mede (live-optredens) aan het organiseren ben in onze wijk:

Dan kan ik vertellen dat de pijn van de beknelde zenuw in mijn voet grotendeels verdwenen is en ik weer kan lopen en wandelen. Zo ineens!
Dit zijn de foto’s van de eerste wandeling die ik weer in de buurt heb gemaakt. Gezien het bovenstaande heb ik daar nu niet zo heel veel tijd voor maar ik ben reuze blij dat het weer kan!

***

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

***

16 Reacties op “Wandeling

Schrijf je in op reacties met RSS.

  1. Wat fijn dat de pijn ineens is verdwenen en je weer kunt lopen!
    En meteen maak je van die prachtige foto’s van al het jonge grut.
    Leuk die meerkoeten. Wat zien die jonkies er altijd grappig uit.
    Mooi de kievietsbloemen. Die heb ik hier eigenlijk nog nooit gezien, dus zal de omgeving wel niet geschikt zijn voor die plantjes.
    Groetjes en succes met de organisatie van de festiviteiten!

  2. Fijn dat de pijn weg is, en je weer mobiel bent Ank. Je laat hier wel mooie foto’s zien, de Nijlgans in volle vlucht, is voor mij de topper hoor. De kuikentjes zin zo lief om te zien.

  3. Wat fijn dat je voet ” het weer doet” . Je bent zelfs al een wijkje verder geweest zie ik. Mooie serie.

  4. Fijn dat je weer aan de wandel bent Ank. Het fotograferen heb je niet verleerd..Ha..Ha… wat een mooie foto’s weer. Je zei Live optredes….ook van jou ?????

  5. Fijn dat de pijn weer weg is en nu wegblijven hè :-0
    Maar je fotoreportage is weer `buiten`gewoon !
    Foto 10, 11 en 12 springen er voor mij uit
    Succes zaterdag en zing jij ook een deuntje mee ?

  6. Zingen, ik????…………daar doe ik niemand een plezier mee 😉

  7. Enkel als fotograaf Leo, de live muziek-optredens laat ik aan anderen over.

  8. Je bent heel wat jong spul tegengekomen, Ank. De ganzenfamilie is super, net als je veertjes.
    Je bent moe maar voldaan thuisgekomen denk ik zo. Fijn dat je mooi op tijd van je pijn af bent!
    Gr Jan W

  9. Mooi, dat je weer pijnvrij bent, Ank. Misschien kun je dan nog een dansje wagen tijdens de festiviteiten morgen 😀
    Als het weer zo is als vandaag wordt het beslist een groot succes.
    Jullie hebben “De Toppers” niet ingehuurd, zie ik, maar jij laat hier wel weer een aantal toppers zien.
    De witte bloesem tegen die mooie blauwe lucht….een PLAATJE!!!!
    De jonge gansjes…zó vertederend! Dat woord komt nooit bij me op als ik naar de jonge meerkoeten kijk.
    Dat zijn net clowntjes met hun rode sprietenkopjes 😀
    De veertjes vind ik heel erg mooi.
    Fijne dag!

  10. Heel fijn dat je weer gewoon “uit de voeten” kan Ank,
    en wat een gave foto van die ganzen met ik weet niet hoeveel pullen.
    Ik tel er minstens een stuk of 17!!! Prachtig om te zien.
    Leuk dat je ooklive opttrendes verzorgt met de vrijmarkt.
    Ik hoop op een hele gezellige dag daar.

    Groetjes, Helma

  11. Ank wat heerlijk dat de pijn weg is en je weer kan wandelen.
    Je laat hier gelijk weer een prachtige serie platen zien waarvan de kievitsbloem in detail het voor mij heeft gewonnen prachtig!

    Geniet van het weekend.

    Frans

  12. Fijn dat je weer uit de voeten kan, Ank, maar doe het rustig aan en geniet…
    zoals wij van jou blogjes genieten… pracht serie weer!
    Fijn weeknd en lieve groetjes, Anna

  13. Fijn dat het zomaar opeens weg is Ank.
    Ik zit al meer dan een half jaar met mijn heupen en knieën .
    Moedeloos ben ik er soms van.
    Het wandelen valt me zwaar. Dinsdag weer naar de huisarts.
    Van jouw wandeling spat de vreugde af!
    Direct een geweldige serie zet je hier neer.
    Prachtig!

  14. Mooi verslagje van je wandeling, leuk al die kleintjes.
    Gelukkig gaat het weer beter met je voet en kun je er weer lekker wandelend op uit
    groetjes Ghita

  15. Te laat voor de vrij markt, maar op tijd voor de prachtige lente serie en foto’s die je weer hebt gemaakt en geplaatst Ank.

  16. Super Ank, die kleintjes. Zowel de meerkoetjes als de gansjes. Allemaal schitterend in beeld gebracht. Vooral de derde van onder is een hele fraaie.
    Ook de foto met de bloesem en het veertje zijn top.

    Groetjes,
    René

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.