Live optredens   7 comments

Vandaag een kleine selectie van de foto’s die ik heb gemaakt tijdens de live-optredens in ons wijkcentrum De Bolder.
Ik was niet alleen verantwoordelijk voor de organisatie van dit deel van de festiviteiten maar ik moest ook een fotoverslag van alles maken voor in ons wijkblad.
Ik laat hier met name portretten zien, de sfeerplaatjes bewaar ik voor onze wijkbewoners 😉
Vanwege het slechte weer moesten we alles naar binnen verhuizen hetgeen de lichtomstandigheden niet ten goede kwam.
Maar ja als fotograaf moet je je zoveel mogelijk aanpassen!

***

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

***

7 responses to “Live optredens

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mijn compliment hoor Ank, dat heb je heel fraai gedaan, er zitten een aantal prachtige close-ups en portretten bij. Voor mij persoonlijk zijn de opnamen 3 en 22 echte toppers!!

  2. Mooie foto’s Ank, ik vermoed dat ze zeer tevreden zijn met het resultaat en je nu steeds de pineut bent 🙂

  3. Wat een grote serie met mooie portretten.
    Lijkt me heel lastig fotograferen met dat podiumlicht, maar je hebt er een mooie serie van gemaakt

  4. Dat ben ik al Ellen, want ik ben al vele jaren de enige en vaste fotograaf van het wijkblad 😉

  5. Het is een héél mooie serie geworden, Ank, je hebt je camera(‘s) goed onder controle!!
    Gr Jan W

  6. Prachtige portretten Ank,
    en zo jammer dat door de regen alles naar binnen meost verhuizen, maar ja…
    het weer hebben we nu eenmaal niet zelf in de hand.
    Een hele drukte voor je zo, met niet alleen de organisatie maar ook
    nog een fotoverslag die ook nog eens geweldig mooi is.

    Groetjes, Helma

  7. Er zitten weer prachtige portretten tussen en je hebt zelfs een prinsesje vast kunnen leggen 🙂
    De voorlaatste foto vind ik toch echt wel een sfeerplaatje, hoor! Leuke interactie.

Geef een reactie

